Ik ben gewoon eens benieuwd welke kledingmaat jullie kleintje heeft/had met 8 maanden? Noud heeft maat 68
Mijn dochter had toen volgens mij 68 en volgens mij is 74 zo'n beetje gemiddeld. (Hoewel mijn dochter altijd precies de gemiddelde lijn heeft gevolgd wat betreft lengte en gewicht, liep ze qua kleding altijd een beetje achter op de schema's die de winkels hanteren)
Met 8 maanden zat onze dochter in maat 74. Nu is ze bijna 15 maanden en zit ze al een tijdje in maat 86.
Mijn zoontje droeg met 8 maanden maat 74. Nu bijna 9 maanden en moeten we af en toe over op maat 80. Dat hangt wel af van het merk. Gemengde maten 74/80 passen perfect.
Mijn zoontje is pas 6 maanden, maar gaat nu ook langzaam aan richting maat 74, hij hangt er nu echt tussenin. Verwacht dus dat hij met 8 maanden wel prima in 74 zit. Merk dat hij nu langer in een maat blijft hangen, hij heeft denk ik bijna 3 maanden in 68 gezeten!
Maat 68.. nu bijna 10 maanden en half 68 half 74, hangt net van de pasvorm af..broeken nog overduidelijk 68, maar de meeste shirtjes mt 68 zijn echt te strak en de mouwtjes te kort.. jurkjes ook 74 omdat ze anders niet over haar kontje vallen en dat vind ik geen gezicht met een maillotje..
Hier zat ze met 8 maanden in maat 62 maar zat toen wel in de overgang naar 68 nu met 15 maanden zit ze sinds een week of 2 in 74. Doet dus lekker lang met de kleren.
Onze dochter van nu 2,5, zat toen in maat 62/68. Onze zoon zit nu in maat 74 en soms nog maat 68 van broek. met 8 maanden zat hij in 68.
Hier zat ze op 62. tot vorige maand pastte ze nog in 74, maar ze is opeens een eind gegroeid en zit nu in 80, maar draagt 86 omdat ik dat mooier vind zitten (ze is breed).