Idd niet doen.Ik heb het indertijd weleens gedaan bij onze oudste zoon.Ik had een superleuke winterjas van BFC gekocht een jaar ervoor.Uiteindelijk was die toch te groot en tegen de tijd dat die hem aankon werd het lente.Ik doe het niet meer dat vooruit kopen want heb al iets te vaak mijn neus gestoten,Als je het wilt doen zou ik gokken op 92.
Lekker 92 nemen. hooguit dat je de mouwtje iets om moet slaan. groetjes kim ps wat je ook kunt doen is het lijntje wat hij volgt bij CB doortrekken dan kom je aardig uit maar je blijft een gokje
Hey Linda, Als je kerel gewoon zijn lijntje volgt op de groeicurve, kun je zelf goed inschatten adhv die curve op welke leeftijd hij welke maat zal hebben. Ik kijk altijd hier: Groeicurves | Groeicurves voor iedereen Maar er zullen er zeker meer online staan.
Mijn ventje zat ook rond die leeftijd in maat 74 en is nu anderhalf... Hij zit nu in maat 86, dus voor een jasje zou ik dan 92 kopen..
Mijn dochter van bijna 1,5 doet de hele winter met jasje maat 86 en hij zit nog ruim. Bovenkleding draagt ze maat 86, maar wordt soms net iets te kort op de rug. Ze is wel een flinke meid, maar was wel iets kleiner dan jouw zoon rond zijn leeftijd. Dus ik zou misschien toch voor 92 gaan als ik jou was...
Dankjulliewel voor de reacties. Ik denk dat ik toch maar ga gokken op maat 92. Mocht ie dan echt niet goed zijn, verkoop ik hem inderdaad op marktplaats of ik vraag of een van mijn vriendinnen hem over willen nemen. Wij hadden hier namelijk een jongensbabyboom zo'n 7/8 maanden geleden, dus zat jongetjes die er wat aan kunnen hebben.
Gewoon 92 nemen meid. Ik las net dat maat 92 voor kindjes van 2 jaar is. Dat klopt niet. Want daar zaten mijn kids al met 9 mnd oud in met name mijn jongens. Mijn meisje van 13 mnd oud zit al in 92 en die is nu maar dik 88 cm. Voor de zomer beeft ze al 98/104 klaar liggen. Is dat te groot dan koop ik alsnog een maat kleiner. Is het een mooi prijsje dan gewoon nemen. Is zonde als je het niet doet dan mrijg je spijt.
Mijn zoon is vrij lang en zat met anderhalf jaar in maat 86. Volgende maand word hij twee en hij is nu net over naar 92.
Onze dame is nu 22 maanden en zit nu in 92. Met 1,5 zat ze in 86. Ze is nog geen 10 kilo... Maar wel heel lang...
me dochter van 13maanden zit nu in maat 86 en me zoontje van 2,5 104 is moeilijk in teschatten wat voor maat ze straks zullen hebben
Hier 80/86. 80 droeg ze al vanaf 9 maanden maar groeide daarna nog weinig. In de winter dat ze 2 werd droeg ze echt 86.
Hier zit ze in maat 80, denk dat ze al zeker 3 à 4 maanden in deze maat zit en tot op heden zit het nog perfect.. Denk dat ze met 2 jaar in maat 86 zal zitten maar je weet het natuurlijk nooit..
Ik had tijdens mijn zwangerschap ook een leuke jas gezien in de sale. Ik dacht, leuk voor in de winter! Ik had m dus voor deze winter gekocht. Maattabel in de winkel geraadpleegd en jasje gekocht. Nou heb ik een ukkepuk die pas net in maatje 74 zit. Het jasje hangt nog steeds in de kast, ik denk dat hij die volgende winter wel aan kan haha. Ik koop dus nooit meer iets voor een ander seizoen omdat het in de aanbieding is...
Dit klopt wel voor gemiddelde kindjes. Nou.zijn mijn meiden weer erg klein en kloppen deze dingen ook nooit. Dochter van bijna 3 jaar heeft nu maat 86/92. Dochter van 13 maand heeft nu maat 68.
1mnd had ze 62 3mnd had ze 68 5mnd had ze 74 10mnd had ze 80 1jr had ze 86 1,5 had ze 92 2jr had ze 98 En nu gaan we naar 104
Daar is volgens mij geen pijl op te trekken. Hij kan zomaar een flinke spurt krijgen maar zijn groei kan ook zo een tijdlang stilstaan. Ik heb trouwens wel de gok genomen. Heb nu een Noppies winterjas compleet met muts sjaal en wanten gekocht met 70%!! Korting! Kaartjes hangen er nog aan dus mocht hij m toch niet passen verkoop ik 'm op mp. Als je een goede aanbieding hebt zou ik het doen en dan gokken op de grootste maat!