Ik draag broeken maat 42 Bovenkleding verschilt enorm ivm mij borsten ( 75 f) Soms krijg ik een leuke blouse van maat 42 dicht maar 44 zit dan net beter hihi. Ik zit nog 10 kilo boven mijn streefgewicht die ik had voor de geboorte van mijn zoon. Maar ben ook trots ik woog 105 kilo en nu 78 kilo
Soms 38, meestal 40. En daar krijg ik steeds meer vrede mee eigenlijk... 'Vroeger' was ik daar zoveel mee bezig. Nu vind ik het zonde van mijn tijd en energie. Ik ben vrij stabiel van gewicht, eet redelijk gezond en verder vind ik het wel prima!
Maat 42 Ben ik helemaal niet blij mee. Ik had altijd maat 36-38, tot ik in 2014 antidepressiva en een mirena kreeg, toen kwam ik 17 kilo aan. Nu onder begeleiding van een dietist 6kg weer kwijt, ik weeg nu 69, maar ik wil nog 15 kilo afvallen. Ik ben erg klein, dat wel. Afgelopen za had ik een bruiloft, superleuk turquoise jurkje gekocht. Ik vroeg mijn vriend een paar foto's te maken. Ik leek echt opgeblazen dik. Vreselijk. Geeft extra motivatie om af te vallen. Ik moet wel zeggen dat ik vaak oversized kleding koop, maat 46 ofzo, ik hou er niet van als ik moet opletten of het wel allemaal netjes blijft zitten
maat 46 onder en 44 boven en over een maand 44/44 en dan weer over een tijdje 48/46 . Ik heb maag/darm problemen haha dus lekker veel variatie in de kast. >44 gestemd overigens
42. Ben er wel blij mee, de 'oorzaak' zit m vooral in een grote cupmaat en brede heupen (zandloper), en die zou ik niet willen inruilen voor een kleinere kledingmaat!
Maat 38 boven en onder ondanks grote cup maat (70f). Nu ik zwanger ben ook nog maat 38/M ondanks er 20kg aanzit.
Maat 40.. Gewicht gaat een beetje op en af.. Laatst 6 kg kwijt maar daar zijn er al weer ruim 2 van bij.. Blijft toch lastig om een goed gewicht te vinden. Zeker omdat ik maar klein van stuk ben.. Zit nu op 72 kg en dat is te zwaar ik weet het.. Combinatie van anti depressiva waardoor een nog lekkerder word en misschien ook wel de Mirena! Nooit bij nadacht tot een paar berichtjes hierboven!
Van maat 34 voor bevalling naar maat 36 na bevalling. Mag ik op zich niet over klagen. Alleen heb ik wel een "buikje" zeg maar. Komt ook omdat ik klein ben. Dus dat buikje mag van mij weg zeg maar. Daar ben ik nu dus ook mee bezig om dat buikje weg te krijgen.
1.70 en ik heb maat 38 daar ben ik tevreden over. Na 2 zwangerschappen heb ik ook een tijd maat 40 gedragen. Nu was ik weer op het gewicht van voor de zwangerschappen en weer maatje 38. Nu zwanger van de derde dus het zal wel weer wat veranderen. Daarom wel blij met maat 38.
Ik heb 36 gestemd omdat ik deze maat normaal draag. Echter in deze zwangerschap weer veel aangekomen en draag nu 40. De afval race is weer begonnen dus hopelijk snel weer m'n oude maat terug♡
Jeejtje wat een verschil! Ik bedrijp dat je super blij bent! Wat een knappe prestatie. Wat ik me dan afvraag (dit is echt niet lullig bedoeld maar pure intresse en als je geen antwoord wil geven snap ik dat) Hoe komt het dat je dan ooit zo flink bent geworden? Of misschien altijd al geweest? Ik ben al 2x 16 kilo afgevallen en moet nu weer 16 kilo afvallen 2 keer door de zwangerschap. Ik ben/was een echte emo eter en zo ben ik eigenlijk vanaf de basisschool steeds flinker geworden en toen flink afgevallen en eraf gebleven, tot de eerste zwangerschap daarna weer afgevallen en hup weet zwanger en nu dus weer flink aan het afvallen.
nee hoor mag je vragen. ik woog altijd vanaf zeg maar mn 16 de 72 kilo. toen ik kinderen kreeg ( 3 in 4,5 jaar) had mn licham weinig kans om te herstellen. ik heb ook nog een jaar medicijnen geslikt waar ik veel van aan kwam. plus ik lette niet echt op mn voeding en bewoog niet. was echt overleven met drie hele kleine kindjes van 98-100 kilo ben ik dus naar 60 gegaan. ik ben nu dus slanker dan ooit maar sport er ook veel bij. en nee ik wil nooit meer terug. het is inmiddels mijn levenstijl geworden
Maatje 40 en ben er dik tevreden mee. Ik kom van een maat 46/48 maar dat tijdperk ligt alweer een poos achter me en dat wil ik ook voor altijd achter me laten
Boven meestal maat 36, onder maat 38/40 afhankelijk van het merk/model. Daar ben ik niet helemaal tevreden mee, mijn lijf is ook niet meer dezelfde maat 38 als voor de zwangerschappen. Ik wil nog 10 kg kwijt, dan ben ik tevreden.