Ja het is een klein/dun mannetje...hij doet ook altijd lang met kleding en schoenen hij heeft van schoenen maat 22/23
zo mijn zoon zit met schoen op 26 sommige nog 25 en broeken op 98 en 104 en shirt zowizo 104 maar hij is nog maar 2 jaar en bijna 9 maand
nou dat vind ik nou ook! knietjes gaan snel door, heb ook broekjes van cars en die blijven veel langer mooi! mijn zoontjes jas van vingino is al helemaal gepild aan de boorden. dit vind ik persoonlijk echt slecht, maar omdat ze zulke leuke dingetjes verkopen blijf ik het kopen maar eigenlijk mag je wel betere kwaliteit verwachten. ff on topic: mijn zoontje is pas 2 en heeft nu maat 92. heb voor volgende zomer de meeste dingen (tshirts vooral) in maat 98 gekocht. zomerjas trouwens 104.
Mijn dochter zit ruim onder de -1 lijn dus die verwacht ik volgend jaar met een beetje geluk in maatje 92 .
Hier 3 jaar en 4 maanden, bovenkleding 110-116 en broeken 98-104. Hij is nu wel ongeveer een meter, heb hem niet meer opgemeten.
Mijn dochter is 3 jaar en 9 maanden. De maat die ze draagt is sterk afhankelijk van het merk, maar ik denk dat ze gemiddeld met bovenkleding 110/116 draagt en broeken 104. Rokjes trouwens wel vaak 110, want ze heeft nog een klein peuterbuikje
Mijn dochter is 2 jaar en (bijna) 7 maanden. Ze zit nu in maat 98. (broeken/rokken ook nog maat 92). Ik verwacht wel dat ze als ze 3 is in maat 104 zit. Moet ik wel zeggen dat ze sinds januari maar 2 cm is gegroeid dus als ze in dit tempo doorgroeit zit ze nog wel even in maat 98.
toen ze net 3 was 104 van broek en 104/110 van shirt. nu alweer een tijdje 110 van onderkleding en 110/116 van bovenkleding. ze is 107cm en valt er precies tussen in met onderkleding. 104 is echt hoogwater of te kort en 110 is eigenlijk net te lang. gelukkig valt het met zomerkleding amper op en hoop dat ze metde winter mooi in 110 valt. longleeve moet ze echt minimaal 110 en dan is hij kwa lengte goed maar de mouwen gaan echt net (of net te kort) 116 is weer lang maar dan zitten de mouwen mooi. ook weer er erg mooi tussen in dus maar gelukkig is het tijd voor jurkjes, rokjes en shirt valt allemaal erg mooi
Verschilt toch heel erg per kindje... Mijn dochter is ruim 2,5 en heeft bovenkleding 104 en onderkleding 98. Maar ze is dan ook lang voor haar leeftijd.
Mijn zoontje is in Febr 3 jr geworden en droeg toen 92. Hij zit nu nog op 92 en soms maatje 98. Hij is ook klein hoor.