Voornamelijk Duitse kinderen zijn dat, die poedelnaakt over dat strand hollen. Heb ik ook niks mee nee. Mijn oudste loopt nog wel vaak zonder topje, maar met 7 kan dat nog vind ik en uiteraard wel een broekje.
Leuk topic om even door te lezen. Ik gok dat als we alles wat hier genoemd is op één stapel gooien, iedereen straks naakt over straat moet om in elk geval niet iets aan te hebben wat andere menen lelijk vinden. Of in uniform, mag niemand meer klagen. Haha.
Mijn dochter draagt ook altijd iets in haar haar. Een speldje of een haarbandje. Maar dit is ook noodzakelijk aangezien ze een enorme bos krullen heeft en haar haar anders voor haar ogen hangt. Maar je zal mijn dochter nooit zien met een haarbandje met zo'n extreem grote bloem erop, daar hou ik gewoon echt niet van.
Echt? Is dat tegenwoordig fout? Wij liepen vroeger altijd bloot op het strand.. Tot een jaar of 3 denk ik.
Ik vind niks lelijk, lelijk vind ik de mening over anderen. Laat mensen toch dragen wat ze zelf willen of zich fijn in voelen.
Niet tegenwoordig hoor Ik vond het vroeger ook al fout als ik het zag Snap werkelijk niet waarom je niet gewoon badkleding aandoet op het strand bij je kinderen.
Ik vond het zelf als kind al fout. Waarom zou je in je blootje over het strand lopen. Er is genoeg leuke badkleding te koop. En als zijspoor, met al die smartphones e.d. laat ik mijn kinderen nooit bloot lopen in het openbaar. Maar ook buiten dat vind ik het geen porem.
Ik vind het niet fout hoor. Mijn kinderen hebben zwembroeken aan maar hebben wel naakt gelopen. Zeker als dreumes en peuter. Vorige maand op vakantie schuurde de zwembroek van mijn dochter dus gaat ie uit. Zijn kleine kinderen, boeit toch niks. Niks lekkerder dan in je blootje op het strand.
Geen idee of t iets van tegenwoordig is, maar ik vind t echt héél bizar. Zelfs bij familie zou ik mijn kind niet naakt rond laten lopen, laat staan op een openbare plek waar iedereen naar zijn/haar geslachtsdelen kan kijken en foto's kan maken.
Bij familie niet eens? Dat vind ik dan weer bizar (op het strand vind ik het ook niet raar trouwens). En wat een achterdochtige reden.
Die van mij mogen ook niet bloot buiten zijn. En binnen heb ik het ook liever niet dat ze bloot blijven rondlopen na bijv bad
Daar denk ik anders over. En de echte viezerikken kicken ook wel op de kleine kindjes in hun bikini of zwembroekje. Maar ik vertik het ook om op die manier naar de wereld te kijken.
Jou mening natuurlijk, maar wel een aparte redenatie... Kan een vrouw met een kleine cup dan ook geen triangel bikini dragen omdat het "erwtenbedekkers" zijn
Nou heel eerlijk...ik ben ook niet mega gezegend op dit gebied, ook niet echt te klagen hoor haha, maar een triangel bij een kleine cup vind ik idd niet mooi en zou die nooit dragen. Ik hou er bij kleine meisjes ook niet zo van. Mijn dochter heeft er 1 omdat ze daar helemaal weg van was, maar haar andere bikini's hebben allemaal een top aan 1 stuk en die vind ik veel mooier.