Bij een meisje van 7 vind ik dit prima kunnen. Maar bij baby's vind ik het geen gezicht. Een badpak of alleen een zwembroekje vind ik veel leuker.
Dat jij het niet mooi vindt ok, maar wat een flauwe opmerking over een zelf uitgezochte bikini van een 7 jarige. Zij is er gelukkig waarschijnlijk hartstikke blij mee. Jammer dat iedereen zo hard is. "Geen gezicht", "bizar" en weet ik het. Zeg dan gewoon dat het niet jouw smaak is.
Ik snap je wel hoor Maar om nou te zeggen geen gezicht en erwtenbedekkers.... Kleine meisjes lopen ook met knalroze regenlaarzen onder een jurk; valt wat mij betreft een beetje in dezelfde categorie. Als ze het zelf maar mooi vinden toch (en ja... natuurlijk zijn er grenzen ) Van die losse driehoekjes vind ik ook geen succes met kleintjes, 1x van de glijbaan en ze zitten op hun rug
Heerlijk dit!! Ik heb geen Crocs en geen kippenstront in de buurt van mijn huis (hoewel... Eendekak komt ook in de richting), maar inderdaad wat wordt de gedachtengang makkelijker als je ouder wordt Ik heb ook enorme poep aan wat anderen van mij vinden, zonder make-up op het schoolplein, in een 3/4 joggingbroek en zo durf ik ook gewoon de AH in!
Erg naïef zo zo nog te denken in deze tijd... Je maakt het ze namelijk wel erg gemakkelijk. Kleed je kind gewoon netjes aan, zodat het ook geen aanstoot heeft voor anderen. En ook al lopen die mensen er niet, ik hou er ook niet van als ik jan en alleman maar in hun nakie zie rondrennen. Als ik dat wil zien, ga ik wel naar een naaktstrand.
Ik vind zo'n 'beha bikini' ordinair staan bij jonge meisjes En kinderen in hun blootje ook ongepast behalve op het strand. (Maar ik ben vrij preuts)
Ik ook hoor, en ik ben helemaal niet preuts, haha. Dat laatste alleen niet omdat ik het ongepast zou vinden, maar omdat ik weet dat er teveel andere zieke mensen op deze wereld zijn die zich ongepast gedragen.. Maar bikini's bij kleine kinderen.. Blegh! Ik vind die badpakken met uitgesneden stukken aan de zijkant ook zo afzichtelijk bij kleine meisjes..
Ik heb er geen rare gedachtes bij, maar dat wil niet zeggen dat ik dus alle baby's dan maar in hun nakie moet zien op het strand. En zoals ik al zei; er zijn helaas teveel mensen op deze wereld die er wel wat bij denken. Jammer dat je alleen deze zin eruit pakt, maar dat ben ik inmiddels van je gewend.
Dat is een rare conclusie vind ik nav haar post. Waarom de behoefte een kind poedelnaakt rond te laten lopen in het openbaar?
Tsja, er kunnen mensen op het strand liggen die er gedachtes bij hebben. Dat is vreselijk maar schaadt mij of mijn kind niet. Zieke mensen zijn er op alle plekken en daar pas ik niet mijn leven op aan. Verder snap ik gewoon niet dat je een blote baby vervelend kan vinden, zo'n klein mensje, gewoon puur natuur. Oh, ben je dat gewend, tsja waarom moet ik op al je punten reageren? Zou een beetje langdradig worden dan.
Lijkt mij lekkerder zitten dan zo'n strak zwembroekje in dat babyvet. Het zijn baby's. Aanstootgevend bedoel ik dat zij er last van heeft, niks seksueels verder.
Het schaadt jou of je kind niet??? Ik zou er alles aan doen om te zorgen dat ze niet krijgen wat ze willen! En als ik mijn kinderen poedelnaakt op het strand laat lopen (of waar dan ook), maak ik ze het wel erg makkelijk en geef ik ze het als het ware gewoon in handen. Ik waak ervoor dat ze geilen op foto's van mijn naakte kind, dus ik vind het ook zeker een verantwoording van de ouders hier op te letten. Maar ik dacht echt dat dat voor iedereen een vanzelfsprekendheid was in deze tijd, maar niet dus...
Nee, hier niet. Ik denk niet dat er om mijn blote peuter allemaal pedofielen liggen met telefoon in de aanslag om kiekjes te maken. Ik wil gewoon lekker op een strand zittsn zonder steeds te denken aan wat er kan gebeuren. Is er een hele kleine kans dat het gebeurt, ja, en dan schaadt dat nog steeds mijn kind niet.
Ik vrees dat pedofielen niet afgeschrikt worden door een zwembroekje/badpakje en dat het dus weinig verschil maakt, naakt of schaars bedekt. Dus of dat nou je argument zou moeten zijn...
Dat zullen ze ook vast niet, maar zoals ik al zei; als ik ze naakt zou laten lopen, geef im ze het als het ware wel zo in handen en hebben ze helemaal wat ze willen. En ja, ik acht die kans best groot op een strand, waar ze niet opvallen en er veel kinderen zijn. En ik heb nergens gezegd dat dat mijn enige argument is, ik vind het ook gewoon helemaal niet nodig. Zie er totaal het nut niet van in, geen voordeel, alleen maar nadelen dus.
Actieve pedofielen halen overal materiaal vandaan. De kans dat ze jouw kind fotografen is zeer klein, de kans om gepakt te worden is dan groot. Hoe schaadt het mijn kind, wat merkt mijn kind ervan? Moet je je leven aanpassen een een klein percentage zieke mensen? Want dan kan ik nog wel wat balletjes opgooien. Ik weiger mijn leven en de gewone normale dingen aan te passen aan zieke mensen. Ik.geniet op het strand, mijn kinderen ook en dat ontneemt een ander me niet.