IK vind het niet fatsoenlijk. En opzadelen klinkt wel heel zwaar. Wat is er mis met gewoon een legging eronder aan?
Ik vergeet het woordje niet te typen. Ook de jurken toen verhulden geen onderbroek aan de duikelstang
bij mij is het ook een vraag wat er wel mis zou zijn met een legging eronder, behalve dan dat je het kind "er mee opzadelt" zoals ik jouw bericht interpreteer
Er zit lichamelijk toch geen enkel verschil tussen een meisje van 4 of 5 jaar? Behalve misschien dat ze iets langer zijn. Waarom dan die strikte grens?
Niks mis mee. Als je je daar gelukkig bij voelt, lekker doen. Ik vraag mij daarentegen af wat er mis is met het niet dragen van een legging onder een jurkje. So what, dan zien ze misschien een keer een onderbroek als het meisje een koprol maakt. Niks anders dan een bikini op het strand, neem niet aan dat je kindje daar ook een legging draagt?
Naakt rondlopen hoort niet, ook niet als je 1 of 2 bent. Familie hoeft naast toevallig verschonen dus niets te zien. Dat deel van je lichaam is intiem en voor jezelf, niet voor de show. Op t strand is t echt onsmakelijk om te zien. Net als kinderen die met jurkjes/rokjes wijdbeens zitten. Ik vind dat bij de opvoeding horen en ter bescherming van je kind Maargoed, we dwalen af..
Hoort niet? Zegt wie? En kinderen onsmakelijk? Dat deel van je lichaam is, net als de rest, onderdeel van je lichaam, niks meer, niks minder. Pas als je er zo spastisch mee omgaat leg je er de nadruk op.
Naakt rondlopen is gewoon verboden een normaal iemand loopt ook niet naakt rond in t openbaar. Dus nee, het hoort niet. Ik ga er verder totaal niet spastisch mee om, ben ook niet preuts. Maar mijn kind moet er van mij wel fatsoenlijk en netjes bij lopen
Nou ja, meningen verschillen. Ik vind dat als een kind al niet eens naakt bij familie mag zijn (hoe doe je dat dan met logeren en omkleden/douchen?) er wel aardig spastisch mee om wordt gegaan. Kan er niets anders van maken.
Hoort het wél dan? Vertel mij 1 gelegenheid waar mijn kind (of ik) naakt mag komen. Zoals het hoort dus
Ik ben echt zo blij dat ik niet zo denk en anderen in mijn omgeving ook niet. Jeetje, wat een hysterisch gedoe over het naakt zijn van kinderen (onsmakelijk?!!!?)