Tips voor goed ondersteunend ondergoed??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimtijn, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Heb er net een nachtje ziekenhuis op zitten vanwege teveel harde buiken. Nou komt dit waarschijnlijk omdat ik van mezelf nogal slank ben en het is dan voor mijn lichaam meer werk om het allemaal te dragen. De verloskundige gaf mij als tip om goed ondersteunend ondergoed te gaan dragen maar waar hebben ze dat?
    Bij de Hema hebben ze ook dat ondergoed maar is dat dan ook goed ondersteunend.
    Heeft iemand tips hiervoor?
    Alvast bedankt.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Misschien gewoon van Anita maternity wear? Ms Etam heeft ook zwangerschaps ondergoed en hema. Ik heb zo'n bekken/buikband van Anita maar die van mij helpt niet echt, heb het idee dat hij te groot is want hij steunt amper. Terwijl ik hem wel in de goede maat heb gekocht.

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Ik heb geen idee wat het beste is qua ondergoed wilde alleen even reageren op jou naam kimtijn echt heel grappig ik heet kim en mijn man tijn :D

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Misschien klink het stom, maar ik heb heel veel baat (gehad) bij corrigerend ondergoed. Ik heb een soort van boxershort die heel strak om mijn benen zit en wat strakker om mijn buik (was volgens vk ook geen probleem) en als ik deze aanheb krijg ik naar mijn idee echt wat meer adem -als je begrijpt wat je bedoelt-, het is dus niet zo dat onze uk wordt fijngedrukt, maar het zit allemaal net even wat steviger van onderen en ik ervaar dat als heel prettig....

Anders zou ik de vk eens bellen en vragen of zij misschien nog een goede tip voor je heeft?

5. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Alvast bedankt voor de tips, eigenlijk vind ik het helemaal niet prettig om iets wat strak zit om mijn buik te hebben dus heb nooit bij dat soort ondergoed staan te kijken maar als ik hiermee eventueel kans heb om de harde buiken iets te verminderen dan is dat het proberen waard.
    Ik ga denk ik eerst iets bij de Hema uit proberen als dat niet werkt zoek ik wel verder maar nog zijn alle tips welkom.

@roosvicetje, zo is dat hier dus ook vandaar mijn naam zo op dit forum :D

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ik heb zelf het ondergoed van de hema en ik vind dit prima ondersteunend!

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Gisteren naar een huwelijksfeest geweest en moesten veel rechtstaan (wandelend buffet en LANGE receptie vooraf) en had zw-onderbroek van HEMA aan... hielp even maar aan het eind van de avond toch ontzettend veel last van buik, rug en zijkanten :(

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb allebei de zwangerschappen veel aan de buikband van Anita gehad. Volgens mij heet die babybelt. Als ik moest staan of lopen had ik hem om. Binnenkort ga ik hem weer opduikelen want ik merkte gisteren met wandelen dat mijn buik weer zwaar wordt.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

inerdaad de belt of ondergoed van anita.
    Maar ik on het juist niet hebben toen ik harde buiken had, vond het wel heel prettig bij bandenpijn.

Hema is niet echt ondersteunend, zou wel echt zwangerschaps ondergoed (dus bv. van de hema gaan dragen, irriteert je baarmoeder vaak minder).

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hema vind ik niet ondersteunend.. zijn gewone simpele onderbroeken die wat hoger zijn voor de rest niets.. mijn vk raade mij ook de babybeld aan..

Deel Deze Pagina