Hier een sokkentip: de kniekousen van de Hema zijn geweldig. Deze gaan bijna niet uit! En als ze wat slap geworden zijn van het dragen, doe ik ze gewoon over de broek heen. Inderdaad niet teveel mutsjes. En doe gelijk na de geboorte niet de mooiste op. Die gaat namelijk een half uur later weer in de was omdat ie dan onder de prut zit. Verder hier de overslagrompers en truitjes een ramp. Mijn man heeft nogal dikke vingers en kreeg er geen strikje in. Onze dame vindt aan en uitkleden trouwens geweldig. Wibra, Zeeman, Hans Textiel, Bentex en Henk ten Hoor hebben prima spul. Blijft ook goed in de was. Hou er wel rekening mee dat je kindje groeit en de kleren door het wassen steeds wat krimpen. Beter wat te groot, dan te klein dus.
hier hadden wij ook heel veel maat 50 en 56 terwijl wij een grote baby verwachte maar madam zat in maat 44 toen ze geboren was en ik had alleen maatje 56 en 62 mee genomen naar het ziekenhuis arm kind hahaha ze is nu 3 maand en zit nog in 56 dus ja het licht er maar net aan hoe groot je kleintje is maar ik zou om te beginnen 4 of 5 pakjes maat 50 halen en de rest 56 als je kindje toch heel klein is dan is het zo bij gehaalt door papa of oma of wie dan ook en je krijgt ook nog heel veel als de kleine er is ja shirley had hier een romper aan zonder mouw (heeft ze bijna allemaal) shirtje vestje broekje (van de hema) en een jasje en idd de kleine vind een jas maar niks aan maar ja ze zal toch moeten als ze mee gaat naar buiten maar altijd tegen stribbelen met haar jasje en huilen maar trek je haar een vestje aan is het wel goed