Sinterklaas en kerst e.d

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nora86, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jaja.. erg vroeg maar dit word onze eerste sint en kerst..
    Hoe doen jullie dat nou allemaal met cadeautjes?
    We hebben in deem zn spaarpot een mooi bedrag zitten voor cadeautjes maar hoeveel cadeautjes koop je?

Heb vandaag het eerste "grote" cadeau gekocht voor sint.. nu ben ik aan t loeren voor wat kleine cadeautjes maar ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat , en hoe ver van te voren doen jullie inkopen?

Groetjes

2. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    ik heb toch zon leuke babywalker gezien bij de intertoys, die gaat er zeker komen ,als die er al niet eerder is (wat ik wel vermoed ;) ) maar er staan zoveel dingen in, ik zou het niet eens weten, ik knip gewoon weer de dingen per winkel uit en loop zo de winkels af naar datgene wat ik wil hebben voor de kinderen zo sta je ook niet voor verassingen, en dat doe ik trouwens wel in meerdere malen, dus niet 1x naar het centrum want dat is niet leuk meer :confused: , gewoon elke keer wat, en ik verheug me er nu al op ;)

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja ik vind het ook ontzettend leuk allemaal , maar waar ligt de grens zon beetje?

Ik denk 2 wat grotere cadeaus .. heb zon schommel en muziekstoel van vtech (als zijnde groot cadeau) en verder wat losse kleine dingetjes ofzo?
    Of is 2 grote cadeaus voldoende? (1 sint 1 kerst?)..

De babywalker heb ik hij is super.. je kan hem ook los gebruiken op de grond en in de box enzo..

Sorry voor de vele vragen maar weet dus echt niet hoe of wat hihi

4. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    ja moeilijk is dat he, vooral de 1ste keer! het wordt voor ons ook de 1ste sint en kerst en wij hebben besloten om 1 groot ding met sint en 1 groot ding met kerst! en dan nog wat kleins erbij, dat intertoys boekje is erg leuk moet ik zeggen dan weet je gewoon niet meer wat je wilt kopen haha! wij hebben vanmiddag de stoel van winnie the pooh gehaald die je in 4standen kan doen zeg maar! Bij ons hadden ze er nog maar 2! Vond je die easy walker ook leuk? MIj lijkt die ook heel leuk namelijk denk dat ik die aan de opa en oma ga vragen ;) veel plz met kopen

5. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    wat betreft hoeveel kadotjes heb je aan mij een verkeerde want hier stel ik ieder jaar weer een om en nabij budget in, maar ik zit er altijd 3 dubbel overheen, hier ligt de boom elk jaar weer aan gewoon helemaal vol en hebben ze altijd minimaal een kado of 15 wat eigenlijk veel te veel is, vandaar dat ze vanaf dat de sinter vertrokken is zo nu en dan een klein kadotje onder de boom vandaan mogen want de boom staat hier altijd al nog voor het sinterklaas is, ach de sint komt evengoed wel ;)

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Haha dit probleem heb ik ook... heb vanalles in m'n hoofd dat ik haar wil geven maar ik denk dat dit echt teveel is :) Want ze krijgt ook nog van de oma en opa's enz... maar toch... ik wil m'n meisje lekker verwennen :oops: Misschien een goed idee om het te beperken tot 1 groot cadeau met kerst en 1 groot met sint en dan nog wat kleinere... ik zal het proberen :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik denk dat ik dit jaar gewoon een klein kadootje koop. Iets van speelgoed of een setje kleding. Hij heeft er toch nog geen besef van.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had hier nog helemaal niet over nagedacht.... ik koop wat kleine cadeautjes voor haar denk ik en de familie zal met kerst ook wel wat kopen. Ze beseft het toch nog niet, al denk ik wel dat ze tegen die tijd het leuk zal vinden iets uit te pakken.

9. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik heb in het intertoys boek aangekruist wat ik zou willen hebben voor mn zoontje....
    oma 1 al even gewaarschuwd dat ze daaruit mag gaan kiezen en dat ze niet teveel moet kopen en ook niet teveel van wat ze zelf wil (ik wil het graag zelf in de hand houden)
    Zover ik weet doen we bij beide families aan kerst dit jaar.... de kleine kindjes zijn allemaal nog te klein voor sint....
    oma 2 moet ik nog even inlichten....

maar zal idd zoiets zijn van 1 groot cadeau en wat kleintjes.....

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    wij vieren sinterklaas bij mijn schoonouders, oma gaat dan een keer met mij en een keer met mijn schoonzus, en dan kopen we samen kadootjes (oma en ik voor mijn neefjes, oma en schoonzus voor lars) max 50 euro per kind. zelf kopen we dan nog 2 of 3 dingetjes. bij mijn ouders mag hij 1 of 2 keer schoentje zetten zo gezegd, als het aan hun ligt mag dat wel vaker, maar dat wil ik niet hebben, hij word daar toch al genoeg verwend :) met kerst krijgt hij overal ook nog wel kleinigheidjes van 2 of 3 euro. 6 weken later is hij dan ook al weer jarig

11. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik weet niet of we sinterklaas al doen; hij heeft er nog niet echt benul van wat er precies aan de hand is; misschien klein cadeautje. Daarna verjaardag; dan pakker we natuurlijk wel groot uit ;) en met kerst msischein meer in de kleertjes hoek ofzo....

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dit wordt Nathan zijn 2e sint en kerst.
    Vorig jaar was hij net 1,5 maand en hij had me toch een vracht speelgoed gekregen :confused:
    Niet eens van ons (wel wat natuurlijk) maar van de opa's en oma's, ooms en tante's... Pfft
    Dit jaar gaan we ook wel wat kopen hoor, maar niet zo belachelijk veel.
    Het uitpakken vind hij nog véél leuker dan die kado's.

13. augustus

augustus Niet meer actief

Wij doen aan kerst en sinterklaar. Ik splits de kado's in tweeen zo dat ze niet belachelijk veel krijgt van ons, in totaal voor kerst en sinterklaar 50 euro. Zij is ook 12 december jarig, dus dan krijgt ze 1 groter kado.
    Ik ben zelfs al klaar voor haar verjaardag, sinterklaas en kerst :oops:

14. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    voor drie weken geleden was er bij top ! toys op het gehele assortiment 3 halen 2 betalen..Wij hebben de sinterklaas kadootjes dus al boven staan :D

15. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik weet het nog helemaal niet wat ik ga doen want Dax is ook nog eens jarig op 4 december... Alles in 1 maand dus. Wel jammer eigenlijk maar ja daar heb je weinig aan te willen.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zie er nou al tegenop.. Schoonfamilie viert deze dagen altijd zeer uitgebreid en wij dus ook. Mijn eigen familie wil ook vast wat doen dus dat worden veel kadootjes! Ik zie het niet zitten om het hele huis vol speelgoed te hebben dus ik ga iedereen duidelijk aangeven dat we niet teveel willen. En zelf ga ik denk ik 1 leuk ding kopen. Ze snapt er toch nog niks van en zoals ik al zei, ik zit niet te wachten op een huis vol speelgoed :)

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wij vieren de Sinterklaas met kadootjes. Bij Kerst doen we geen kado's, vind ik niet nodig.
    Ik heb al heel wat Sinterklaaskadotjes gekocht voor onze bink en familie, verspreid over het jaar voel je toch het minste in je portomonnee.

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wow wat een hoop reacties.

Eigenlijk toch wel op 1 lijn , 2 wat grotere en verder wat kleine cadeautejs.
    Damian heeft idd nog weinig besef , tis meer voor ons dat we eindelijk kerst en sint kunnen doen hihi...
    Dus 1 grote en de rest kleintjes zou hier denk ik ook wel oke zijn (februari jarig).

Nou bedankt allemaal.

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Sinterklaas vieren we met alle opa's en oma's en oom en tante.
    Omdat wij beiden een kleine familie hebben heb ik voorgesteld om dit gewoon lekker met elkaar te doen ipv 2 kleine feestjes.

De Oma's heb ik wel voorgesteld om een budget af te spreken zodat het niet elkaar de loef af gaat steken ( vooral mijn schoonmoeder heeft hier een handje van)

Voor onszelf kijk ik wel wat we geven, vorig jaar was het een speelkleed en een tent (heeft hij dit zomer erg veel plezier van gehad)

Mijn vriendin daarintegen heeft het veel moeilijker.
    Schoonfamilie voor Sinterklaas
    Haar vader en vriendin voor Sinterklaas
    Haar moeder en vriend voor Kerst
    En dan is haar dochtertje ook nog op 16 dec jarig.
    Zij weet dus echt niet meer wat ze allemaal kan vragen/geven.
    Ze was dus ook erg blij met mijn voorstel om haar dochtertje een cadeaubon van de Bart Smit te geven voor haar verjaardag. ;)

Groetjes anita

20. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Mijn ouders zijn ook al druk bezig met kopen voor sint... elk jaar vieren we dat daar... Wij thuis doen er dan niets aan....
    Kerst leggen we wel wat onder de boom omdat mijn vriend een dochter heeftvan 9 en dat toch wel leuk vind. Als onze dochter wat ouders is en besef heeft ( volgend jaar denk ik ) dan doen we wel wat kopen voor sinterklaas.
    Omdat zijn dochter het al op 4 plaatsten viert hebben wij gezegd nee.. wij doen dan kerst.. ( sinds het geloof er af is hoor voor die tijd wel )
    En nu loopt ze al te zeuren jaaa leuk dingen kopen voor caitlyn dan ben ik de sint wel ff..

Deel Deze Pagina