welke kleertjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stamboom, 22 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Nou, daar is tie weer, maar ben toch weer ebnieuwd. Hoe kleden jullie met dit warmere weer jullie kleintjes in bed en overdag? Milan is nu bijna 4 weken en het blijft altijd maar weer moeilijk.

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou levi krijgt overdag lange mouw rompertje aan met een korte mouw t shirt erover heen vind ik leuk staan en ´s nachts heeft ie korte mouw romper met pyama met lange mouwen

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik doe Thirza ook veel lange-mouw-rompers aan met korte-mouw-shirt eroverheen.
    Maar vandaag had ze een romper zonder mouwen en een t-shirt met korte mouwen. Ze houdt zichzelf erg goed warm, dus ik zit eerder te warm bij haar dan te koud, (ik kan hier eigenlijk toe met de stelling: Thirza altijd een laagje MINDER dan ikzelf, ;)).
    's Nachts gaat ze of gewoon in haar kleertjes in de slaapzak (zomer) en onder een dunne deken, als het erg warm is zonder broekje of enkel in romper (in de slaapzak dus ;)).

4. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Iris heeft nu meestal een romper zonder mouwen en een t-shirt met lange mouwen aan. Bij het slapen doe ik haar broek en sokken uit, maar ligt ze wel in een dunne slaapzak, met een dekentje en lakentje. 's Nachts ligt ze nog steeds in haar dikke slaapzak, met rompertje en pyjama zonder broek

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Demi draagt lekker korte mouwen romper met een t-shirtje...
    Snachts ligt ze in d;r romper in d'r slaapzak met een zomerdekentje erover heen...warm zat anders is ze zeiknat!

Deel Deze Pagina