welke ( kleine) auto voor kinderwagen erin?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annemarie76, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

12 aug 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Wij hebben pas een nieuwe Opel Agila (zie onderaan voor plaatje) ), en toen we deze kochten zijn we tijdens de proefrit naar Prenatal gereden en hebben we daar de Stokke kinderwagen even "geleend" en in onze auto gepast. Als we de achterbank gedeeltelijk plat doen, kunnen we daar het onderstel en de buggyzit of reiswagen kwijt en kan er nog 1 kindje in een kinderstoeltje naast zitten. Helaas is de wagen opgevouwen/ingeschoven nog net iets te breed (circa 1 meter) om in de lengte van de achterbak kwijt te kunnen.

Dit is onze auto:

2. daffie1

daffie1 Lid

9 dec 2008
    48
    0
    0
    Ik had eerst een Ford ka en daarom de bugaboo gekocht, nu heb ik een Skoda fabia en daar past ie ook gewoon in die is ruimer als de ford.

3. mbol

mbol Actief lid

15 nov 2008
    120
    0
    0
    Oss
    Mijn man rijdt in een echte "burgerbak": een renault scenic :) Dat moet dus wel gaan lukken.
    Ben alleen benieuwd of het in mijn peugeotje 206 ook allemaal gaat passen...

4. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Hier een toyota corolla hatchback, oud model uit 1992.
    Het past.
    De wandelwagen met de bak, met boodschappen passen achterin. De achterbank is dan helemaal voor onze boy met zijn mc.
    Wij willen wel een stationwagen er bij kopen. Onze auto is te klein om bv een lang weekend weg te gaan. Ik heb ook net weer werk en de corolla begint ook wat te haperen. Altijd leuk om met een kleintje naast de weg te wachten op opa of de anwb :(

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    wij hebben een toyota starlet 5 deurs... de quinny past achterin de achterbak... je kunt namelijk de wielen eraf halen.. anders had het niet gepast... als ik de hoedenplank losmaak kan de reiswieg er ook nog bovenop

gr jose

Deel Deze Pagina