Wij hebben pas een nieuwe Opel Agila (zie onderaan voor plaatje) ), en toen we deze kochten zijn we tijdens de proefrit naar Prenatal gereden en hebben we daar de Stokke kinderwagen even "geleend" en in onze auto gepast. Als we de achterbank gedeeltelijk plat doen, kunnen we daar het onderstel en de buggyzit of reiswagen kwijt en kan er nog 1 kindje in een kinderstoeltje naast zitten. Helaas is de wagen opgevouwen/ingeschoven nog net iets te breed (circa 1 meter) om in de lengte van de achterbak kwijt te kunnen. Dit is onze auto:
Ik had eerst een Ford ka en daarom de bugaboo gekocht, nu heb ik een Skoda fabia en daar past ie ook gewoon in die is ruimer als de ford.
Mijn man rijdt in een echte "burgerbak": een renault scenic Dat moet dus wel gaan lukken. Ben alleen benieuwd of het in mijn peugeotje 206 ook allemaal gaat passen...
Hier een toyota corolla hatchback, oud model uit 1992. Het past. De wandelwagen met de bak, met boodschappen passen achterin. De achterbank is dan helemaal voor onze boy met zijn mc. Wij willen wel een stationwagen er bij kopen. Onze auto is te klein om bv een lang weekend weg te gaan. Ik heb ook net weer werk en de corolla begint ook wat te haperen. Altijd leuk om met een kleintje naast de weg te wachten op opa of de anwb
wij hebben een toyota starlet 5 deurs... de quinny past achterin de achterbak... je kunt namelijk de wielen eraf halen.. anders had het niet gepast... als ik de hoedenplank losmaak kan de reiswieg er ook nog bovenop gr jose