Welke multi vitamines gebruiken jullie en zijn deze groot? Heb nu die van de Kruidvat maar vind hem te groot eigenlijk . Dus zoek er 1 die wat makkelijker weg te krijgen is!
Ik heb ook kruidvat, zijn groot dat klopt. Mogelijke tip, aangezien ik geen andere optie voor je hebt, ik neem m in met een glas optimel. Is wat dikker en glijdt daardoor makkelijker dan met water! Sinds ik dat doe heb ik er geen last meer van!
Ik slik gravitamon, die is wat glad waardoor die makkelijk naar binnen glijdt Ik ken die kruitvat multi niet, dus geen idee of Gravitamon echt anders is. Maar daar heb ik iig geen problemen mee.
Ik heb ook die van de Kruitvat, maar volgens mij zijn veel van die complete vitaminepillen wel ongeveer zo groot.
Prena fem van orthica, die zijn groot maar dan ovaal. Slikt makkelijk weg doordat het n zacht omhulsel heeft. bij eerste zwangerschap gebruikte ik ook gravitamon, dat zijn echt harde pillen.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik Davitamon compleet mama....best goed te doen... Nu vsm gekocht....jeetje wat een dingen...ik kouw ze gewoon kapot en dan drinken.. ( kan geen pillen slikken überhaupt )
Wat ik tijdens mijn zwangerschap nam was een dubbele dosis kindervitaminen. Ik keek even naar hoeveel % ik van wat nodig had en zo kwam ik er ook uit. Heb de hele zwangerschap door gummivitaminen beertjes gesnoept.