zou ik zwanger kunnen zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Suuuss, Apr 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suuuss

Suuuss Lid

Apr 22, 2014
    50
    9
    8
    Female
    Ik hoop dat een van jullie me kan helpen. Ik heb de afgelopen maand twee losse keren de pil vergeten. Ik had op 16 april ongesteld moeten worden, maar ik werd twee dagen te laat, voor anderhalve dag heel weinig ongesteld. Toen heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Toch heb ik sinds zaterdag een raar gevoel in mijn buik. Het rommelt en ik heb af en toe steken. Zondag en maandag voelde ik me een beetje misselijk en ik had hoofdpijn.
    Herkent iemand dit en was diegene dan alsnog zwanger? Ondanks ik aan de pil zit, heb ik wel een kinderwens, dus stiekem zou ik het wel leuk vinden.

Groetjes

2. Lila

Lila Niet meer actief

In theorie kan het pas kwaad als je je de pil vergeet meer dan 4 keer in de eerste twee weken va de strip maar heb hier al meiden zien passeren die zonder ze te vergeten zwanger werden dus alles kan :)
    Ik denk eerlijk gezegd dat je niet zwanger bent omdat je de pil neemt + negatieve test.. Maar voor je eigen gemoedsrust zou ik nog eens testen, is die negatief dan ben je zeker niet zwanger, veel succes!

3. Stay calm

Stay calm Actief lid

Jan 7, 2014
    439
    0
    0
    Nog eens testen en anders huisarts raad plegen.
    Alles is mogelijk. Mijn beste vriendin is door de pil heen zwanger geworden. De pil die ze had bleek niet zwaar genoeg te zijn.

Share This Page