De Citroen C1,Toyota Aygo en de Peugeot 107 zijn hetzelfde qua formaat dus daar past hij in. Had zelf een Aygo en dat ging prima zonder het verwijderen van de wielen kan het onderstel van de Cameleon 3 in kofferbak. Mocht ik nogmaals een keuze mogen maken dan zou ik eerder voor de Fiat Panda gaan. Net even wat hoger qua instap en ook laag brandstofverbruik. Zou wel voor een 5 deurs auto kiezen in plaats van een 3 deurs. Succes met je keuze!
Wij hebben net een fiat panda gekocht als 2e auto, stuk luxer en net zo duur en niet onbelangrijk zelfs de koelstra latinique past in de achterbak! En zuiniger als ik andere moet geloven.
we hebben van de week een occasion Daihatsu sirion 1.0 gekocht, niet duur in aanschafwaarde (1300,-) zuinig (gemiddeld 1 op 18) weinig belasting (19,33 per maand) en relatief veel kofferbakruimte voor een kleine auto (mura 3 past er makkelijk in als je 1 wieltje erafhaalt en ook de reiswieg van de mura 3 past dan nog in de kofferbak! Daihatsu komt uit de Toyota fabriek dus ook heel degelijk.