Welke kleren aan in een beco butterfly?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by misa, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ik was net even met Simon naar de AH gelopen in de beco. Ik denk dat we een goed uur weg geweest zijn. Toen ik hem naderhand in zijn bedje wilde leggen en zijn broek dus uit deed, zag ik dat het allemaal knel had gezeten. Allemaal van die striemen op zijn bovenbenen. Zag er heel sneu uit.

Dus was kan ik hem het beste aan doen in de beco (vooral de broek)? Hebben jullie tips?

En een hele andere vraag: Simon spuugt nog wel eens. En in de beco helemaal. Is dat herkenbaar?

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat leuk dat je ook een beco hebt!
    Mart spuugt er niet in, maar hij spuugt eigenlijk nooit.

Dat ze plooitjes in de benen krijgen van dragers is denk ik niet echt te voorkomen. Ik doe hem wel een lekker soepel broekje aan dan, joggingsbroekje of katoen ofzo, geen rib of jeans dat lijkt me niet fijn.
    In de draagdoek doe ik hem altijd alleen in een romper, dan heeft ie helemaal die plooitjes in zijn benen, maar hij lijkt er geen last van te hebben..

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn dochter spuugt ook regelmatig, in de bondolino ook. Hoe het komt, ik zou het niet weten, ik stop meestal een spuugdoekje tussen haar en mij anders loopt het zo bij me naar binnen. Wbt kleertjes, mn dochter draagt in de bondolino of draagdoek wat ze normaal ook draagt. Dus een maillot/jurkje of een broekje. Ik heb eigenlijk alleen soepele jeans broekjes, heb nog nooit het idee gehad dat ze ergens last van had. Wat ik wel altijd doe, is als ik ze erin zet, zorgen dat de kleertjes netjes zitten dus niet opgestoopt.

4. misa

misa Niet meer actief

Dankje voor de reacties!
    Vandaag had Simon een soepel spijkerbroekje aan, misschien moet ik dat niet meer doen. En toch alleen joggingbroekjes aan doen. Een maillot lijkt me ook wel fijn ja, maar ik vind dat hij er ook nog een beetje leuk uit mag zien als hij eruit komt.. :) ;)

En over het spugen: ik doe ook een spuugdoekje erbij. Ik denk dat het komt doordat je zo dicht tegen elkaar aangedrukt zit en natuurlijk wiebelt/beweegt hij wel door het lopen/fietsen.

En hoe weet je of je de beco goed om hebt? Dus strak of los genoeg? Kan ie ook te strak?

Share This Page