Maxi Cosi Toby gordels vast hellllp

Discussie in 'Verzorging' gestart door mamalijntje, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O wij krijgen toch die gordels niet meer wijder... Wat we ook proberen die krengen zitten gewoon muurvast...

Iemand een geniale ingeving?

2. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb je dat dingetje waar je de gordels in klikt wel naar beneden? Als die naar boven staat dan kun je volgens mij de gordels niet meer verstellen. Is een soort van beveiliging. Ik heb daar ook ooit eens ontzettend mee lopen klungelen. (Kan ook net andersom zijn, dat weet ik niet meer zo uit mijn hoofd)

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja dat had ik al gelezen op google. Helaas kan ik dat ding naar beneden drukken wat ik wil maar geen beweging.

4. mroos

mroos Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem, maar ik weet uberhaupt niet waar ik moet kijken om ze te verstellen, moet je ergens aan trekken ofzo?

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Normaal kan je gewoon heel losjes trekken aan de gordels en komen ze los..

Nu met grof geweld nog niets...

Ja gisteren weer een paar milimeter.. Duur ding en zoveel problemen nu.

Ik ga vanavond maar weer stoeien... van voor naar achter van links naar rechts... Met het slot

6. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Kun je hem niet in slaapstand zetten of even uit de auto halen en dan even aan de gordels aan de achterkant zitten ? misschien komt er zo wat beweging in.

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    ja ook al gedaan... wordt er gek van... Heb dat ding online gekocht en had al contact met maxicosi gehad maar dan ben ik dat ding weken kwijt...

8. mroos

mroos Niet meer actief

Nou hier dan dus hetzelfde probleem, want ze komen er met geen mogelijkheid uit, ga morgenochtend weer even proberen.

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Die gordels kunnen toch alleen losser als ze niet vast geklikt zitten in de sluiting?

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja dat klopt

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    ik denk dat bij jou de aantrekkoord misschien wel gedraaid zit in het systeem?
    Als ie bij ons gedraaid zit zit ie ook muurvast....

12. mroos

mroos Niet meer actief

Wat doe jij daaraan dan?

13. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik zou er gewoon mee naar een babywinkel gaan en zeggen dat je hem kado hebt gekregen en dat het nu niet lukt met de gordeltjes. Meestal zijn ze heel behulpzaam bij de babywinkels en willen ze je vast wel helpen.

succes !!

Ik kan je helaas niet verder helpen wij hebben geen maxi cosi. WIj hebben een römer.

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    mroos, kijken welke kant die opzit en dan terugdraaien...

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Daar dacht ik ook al aan. Bij ons vouwt het een enkele keer een beetje om en dan wordt het trekkoord te dik om door die sleuf te bewegen. Dan frut ik hem weer goed, even draaien, en hem naar rechts trekken als hij links dubbel zit of andersom. En dan aan die kant waar hij dubbel zit met je nagels of vingers weer recht trekken. Beetje moeilijk te beschrijven.

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zowaar dat hij gisteren eindelijk los ging... Maar wat nou de oplossing is geweest?? Blijft gewoon erg onhandig.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Oh gelukkig! Let op dat je die band altijd recht naar voren trekt, want als je hem een beetje schuin aantrekt, kan hij vast komen te zitten, doordat hij dan op het randje wat dubbel kan vouwen.

18. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Kan ook nog zijn dat er bijv etenswaar oid tussen de sluiting zit, waardoor hij niet goed naar onder kan en geen contact maakt.
    Wij hebben er nog nooit problemen mee gehad eigenlijk!
    (afgezien het feit dat ik niet meer wist hoe ik de hoofdsteun moest verstellen haha!Dat was gelukkig snel opgelost)

19. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hebben wij ook gehad. Ik was met mijn zoon aan het shoppen en kon na afloop dus iet weg want kreeg de gordels niet meer los en had ze ondertussen zo strak aangetrokken dat mijn zoon er niet meer in kon. Gelukkig een babywinkel in de buurt en die zei dat dat systeem van de tobi dit vaak heeft. Het mechanisme werkt dan niet meer en dat kan je niet zelf verhelpen. Terug naar de fabriek dus waar het gerepareerd is. Moest er wel voor betalen want had hem niet in die winkel gekocht. Beetje jammer.
    Nu is ie gerepareerd maar hij blijft stroef lopen.

Deel Deze Pagina