Ben zo bang dat de geplande keizersnee wordt verzet op laatste moment

Discussie in 'De bevalling' gestart door angelique85, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelique85

19 mrt 2009
    47
    0
    0
    Purmerend
    Hoi allemaal,

Ik moet morgen voor een geplande keizersnee, maar ik ben nu zo nerveus dat die mogelijk wordt verzet doordat ze uitlopen.
    Ik sta namelijk als laatste of enelaatste op de wachtlijst en als er dus ook maar 1 spoedje tussendoor komt kan ik het schudden...
    Of gaan ze dan gewoon door tot iedereen is geweest?

Ik heb namelijk wel opvang voor mijn dochter morgen, maar woensdag is er niemand beschikbaar om haar op te vangen. En dat zou dus betekenen dat mijn vriend niet bij de geboorte van zijn zoon kan zijn omdat hij bij onze dochter moet blijven en dat ik helemaal alleen alles moet ondergaan :$.

De opname-assistent vertelde al dat mijn gynaecoloog normaal gesproken alleen 's ochtends opereert en nu staat hij al tot 16 uur ingeroosterd ivm drukte... Ik maak mezlef echt gek en zie al alle doomscenario's voorbij gaan, terwijl ik wel tegen mezelf blijf zeggen 'maak je niet druk, je kan er toch niks aan doen'.

Maar ergens vind ik het dan wel vervelend dat ze mij aan het einde van de dag plannen, terwijl de gyneacoloog weet dat ik met de zorg voor een kleintje zit en de afspraak voor de keizersnee al 3 weken vaststaat... En ik al 5 weken ontzettend veel pijn heb in mijn rug en bekken waardoor ik vaak niks kan doen ondanks de 8 paracetamol op een dag die ik moet innemen...

Sorry hoor, ik moet even zeuren en m'n ei kwijt.
    Ik snap heel goed dat spoedgevallen voorgaan, maar afgelopen donderdag hoorde ik al dat ik zo laat gepland stond en het lijkt me stug dat het dus allemaal spoedgevallen zijn.

Ik ben trouwens morgen 39 weken en de kleine wordt erg groot geschat (vandaar ook de pijn). Is ook niet bevordelijk lijkt me.

Iemand ervaring met een geplande keizersnee en spoedjes e.d.???

2. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    heel vervelend.maar er moet toch iemand als laatst.
    maar ik denk zelf niet dat er maar 1 gyn is die keizsersnee doet.
    als er spoed komt zal er wel iemand bij springen denk ik.
    \heb wel een geplande ks gehad maar in de ochtend.

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ai.. wat een onzekerheid meis.. sterkte en ik hoop dat je morgen je zoon in je armen mag houden!

4. angelique85

19 mrt 2009
    47
    0
    0
    Purmerend
    Bedankt! De zenuwen zijn al wat afgenomen, want m'n schoonmoeder heeft toevallig woensdag vrij gekregen. Dus als het nodig is kan zij op m'n dochter passen.
    En waarschijnlijk is het ook niet zo dat je al helemaal klaar ligt met infuus en catheter e.d. en dat ze dan pas zeggen dat het niet doorgaat, maar hoor ik dat vrij vlot voordat ze daar aan beginnen.
    Ik zeg, kom maar op. Ik kan niet wachten om die kleine man in m'n armen te houden :-D!!!

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dat kunnen ze toch niet maken om op het laatste moment te zeggen; je zoon wordt toch een dagje later geboren

Ze gaan het vast morgenmiddag doen, desnoods een uurtje later ofzo. Slaap lekker vannacht en veel succes morgen!

6. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Succesvandaag!!

Deel Deze Pagina