welke kleren?

Discussie in 'De bevalling' gestart door sydneys, 8 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ben ik gewone kleding naar ht ziekenhuis gegaan. Tijdens bevalling nachtjapon.

2. prinseskiara

5 okt 2012
    58
    0
    0
    Vries
    Bevallen in het shirt wat ik snl aan kon krijgen toen we naar zkh gingen ( bh lukte niet kon niet lang geboeg stil staan) Positie "huispak" broek en slippers voor de schoenen was het zelfde als de bh.

Terug naar huis positiespijkerbroek en shirt met lange mouwen.
    Manlief was volgensmij een beetje gestresst door mijn. pijn dus op sokken en pantoffels naar huis....

3. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Ik had nachthemd(en) klaarliggen/ingepakt. We hadden nieteens zoveel haast, maar ben zo in mn strakke hempje/tanktop met joggingsbroek en slippers naar het ziekenhuis gegaan (zomer). Daar ook nooit meer aan gedacht om wat anders aan te doen, had wel wat anders aan mn hoofd :D.
    Maar vond het wel ideaal in zo'n hempje, niet zo warm en daarna douchen en schoon nachthemd aan.

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik ben met 7 cm met spoed naar het zh vertrokken (had het koffertje gelukkig wel klaarstaan). ik werd in de eerste beste makkelijke kleding gehesen, mijn huispak, aangezien ik thuis niets aanhad. Ik had voor de zekerheid een groot tshirt van manlief en een spaghettibandtopje van mezelf in de tas gedaan, maar ik had het tijdens m'n bevalling zo heet dat ik meteen zodra ik in het zh kwam alles uittrok.
    ik had voor na de bevalling een schone pyjama met een vest en zo ben ik ook naar huis gegaan. als het maar comfortabel zit voor je buik en je onderkantje (dus niet strak elastiek ofzo).

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik ben er in een legging en jurkje naartoe gegaan (was in mei) en uiteindelijk een shirtje aangedaan toen ik weeenstorm kreeg.. maar volgende keer ga ik in topje bevallen ik had het bloedheet

Deel Deze Pagina