Wij gaan over 2 weken naar center parks en gaan daar dus zwemmen met Kyra. Wie weet of er zwemluiers zijn voor baby's van 5 tot 6 kilo? Durf het niet aan om alleen een zwembroekje aan te doen, bang voor ongelukjes in het water....
Bij het kruidvat heb je zwemluiers van het eigen merk, die zijn vanaf 6 kilo maar Koen had ze ook aan toen ie 5 kg was dus dat gaat prima. Ik geloof 5 euro voor 10 stuks zoiets. Veel plezier!
Otje: die heb ik ook, maar dan moet je baby wel niet te dun zijn, want toen Iman 6 kilo woog verzoop ze in die luiers Nu passen ze wel goed.
Ons zoontje kon ze met 5 kilo ook aan. Gewoon een normaal zwembroekje erover doen, dan sluit het nog beter aan.
ik heb ook die van de kruitvat en iris had ze aan met 3.5 kg toen was ze 1.5 maand ongeveer en ging perfect
ik heb tot nu toe gewoon alleen een zwembroekje van stof aan gedaan bij mijn zoontje. Dus geen zwemluier, en dat ging ook prima. Hij heeft heus wel eens een straaltje door zijn zwembroekje geplast, maar wat is daar erg aan? Poepen doen ze niet zo snel in het water.
ik heb tot nu toe gewoon alleen een zwembroekje van stof aan gedaan bij mijn zoontje. Dus geen zwemluier, en dat ging ook prima. Hij heeft heus wel eens een straaltje door zijn zwembroekje geplast, maar wat is daar erg aan? Poepen doen ze niet zo snel in het water.
Bij de Prenatal zijn hele handige luierzwembroekjes te koop. Dit is een zwembroekje die steviger is als een normale zwembroek en beter sluit waardoor ontlasting in ieder geval in het zwembroekje blijft zitten. Ik gebruik hem ook en vind hem ideaal. Daarnaast is deze gewoon meerdere keren bruikbaar, totdat je dochter uit de maat is gegroeid.