Ik vind die stuva zoooo lelijk Sorry! Ik zou absoluut voor de 2e gaan! Blijf je leuk vinden zoiets. Denk dat je op stuva snel uitgekeken bent. Succes!
hOI, De kwaliteit van de aspelund vond ik erg tegenvallen. Hij is echt niet stevig. Wij hebben uiteindelijk voor en ander gekozen (naam weet ik even neit meer).
Zeker weten de 2e, die is van alle tijden en kan bij heel veel stijlen.. Vind die Stuva eerlijk gezegd ook echt niet mooi
Haha ik vind de Stuva ook niet mooi, maar mijn man vindt hem geweldig voor meiden . De Aspelund vindt hij wat ouwelijk voor een klein kind. Ik denk dat we toch maar voor de tweede gaan, met mandjes onderin en gekleurde knopjes. Bedankt voor de tips allemaal!
mee eens wij vonden de kwaliteit ook niet geweldig en hebben overal pax kasten. Dochter met ruitjes, zoonlief een gladde witte.
ik vind de 1e een echte meidenkast maar wel tijdelijk. die 2e groeit mee en blijft ook leuk als ze straks een ouder wordt.
De 2de....die kan ze ook nog eindeloos lang op dr kamer houden! Mits ie natuurlijk niet uit elkaar valt