mijn baby kijkt me niet aan

Discussion in 'Baby en dreumes' started by dds, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo,

Julia is vandaag 7weken en 2 dagen en ze kijkt ons (bijna) nooit aan. Als ik haar oppak en knuffel/kus draait ze haar hoofd weg. In de box ga ik boven haar hangen en kijkt ze ook weer naar andere dingen.
    Is dit normaal?

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja, dan zijn ze gericht op iets anders wat veel energie kost waarschijnlijk.

3. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    dds, maak je niet meteen zorgen hoor. Ik kan me voorstellen dat je denkt dat er iets mis is, maar misschien vindt ze het wat te druk, schrikt ze ervan, of is ze idd met andere dingen bezig.

Lacht ze al? Dat kan ook op een gegeven moment leuker worden, om op die manier te spelen! Geef het wat tijd!

4. Wupped

Wupped Bekend lid

Jan 21, 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Daan kijkt alleen naar mij als hij bij iemand anders zit of in een stoel zit. pas sinds een paar dagen wil hij mij ook aan kijken als ie op schoot zit. dit ook bij zijn vader. daarvoor was hij snel afgeleid aan andere dingen.

Daan wil niets missen en alles zien. en zijn papa en mama zien er toch steeds het zelfde uit.
    terwijl de omgeving steeds veranderd

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ja hoor is normaal. ik maakte mij hier vroeger ook zorgen over. je zal ook gaan merken dat het wel even kan duren voor ze je echt aankijken als je ze bij de naam roept ofzo.. jamie reageerde pas echt toen hij een maand of 7 was. als ik dan zei Jamie kijk eens dan ging hij vaak gewoon door met hetgeen waar hij mee bezig was enzo :) is ook heel raar! heb vaak gedacht: is hij doof ofzo? of weet hij zijn naam niet?

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja hoor is inderdaad normaal, wat de anderen al zeggen, wegkijken kan moeheid betekenen maar ook gewoon bij een baby van 7 weken horen, niks aan de hand.

Share This Page