Welke kleur babykamer meisje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WendyB, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hier hebben we creme met zacht geel, je kunt er van alles mee combineren verschillende accesoires enzo. succes i.i.g.

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia had in haar oude kamer de lila kleur van winny de pooh (de kleur van dat olifantje, maar dan een lichtere tint). Gordijnen van winny de pooh erbij, klaar! Stond heel leuk met de beuken meubeltjes.

3. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben bij beide meiden 1 muur behangen met leuk opvallen behang (bijv. van LIEF of Pip-behang) en de andere muren in een hele lichte zachte paars of rose tint. Maar dan bijna wit.
    De andere spulletjes in de kamer kun je dan gebruiken voor verdere aankleding. Hier is dat prima gelukt.

4. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    we hebben nu lime groen met creme gecombineerd maar over een paar weekjes gaat ze van kamer wisselen en dan krijgt ze een tinkerbell kamer, ik denk dat de muren heel licht lila worden met een hele grote afbeelding van tinkerbell op de muur en boven haar bedje een gedichtje (ben nog druk aan het denken hoe of wat maar tinkerbell vind ik wel heel leuk)

5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Superleuk, Tinkerbell!
    Wil, als Liza ook een 'grote meisjes'kamer krijgt, een disney muurschildering. Vind Marie van de Aristokatte erg leuk (heb nu een bord met Liza haar naam op de deur), maar Tinkerbell is ook erg leuk!

6. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Bedankt voor alle leuke ideëen! En supermooie foto's iedereen.
    Ik ga eerst proberen om 1 muur mooi licht te krijgen en ga daarna een muur donker maken. Ik vind zelf nog steeds fuchsia een mooie kleur, omdat je er meerdere kleuren mee kan combineren.

Mijn oudste begint nu ook al voor een nieuwe kamer, maar die houdt van Peter Pan dus roze zal die niet worden;)

Liefs,
    Wendy.

Deel Deze Pagina