Rood zat ik zelf ook aan te denken. Turquoise lijkt me ook erg mooi. Paars ook super, maar heeft een vriendin van me ook... Heeft er iemand foto's van kamertjes waarin een kleur gecombineerd is met zilver? Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben!
IK nhad hier een beetje oranje, onder andere dekentje en waskussenhoes (en dat is nu allemaal roze...)
Donkerpaars. Aqua-blauw. Rood, maar uit ervaring weet ik dat rode accessoires best moeilijk te vinden zijn.
Ik zou oranje doen. Dan kun je dat houden voor een jongen en als het een meid is dan combineren met roze. Ik vind roze en oranje altijd erg mooi.
Ik heb zelf ook een zwart wit geruit kamertje voor mijn zoontje en wil daar ook een kleurtje bij. Vind dat wel wat warmer staan. Vind alleen aqua blauw of lime groen niet mooi erbij staan maar bij grijs staat het misschien wel leuk. Ik zag een hele mooi grijs met rood/witte stippen kamertje.
hie rook een kamertje in die kleuren, maar wij kwisten het wel..turquoise heb ik voor onze zoon...en als het een meisje was had ik paars gekozen... rood is vrij neutraal en oranje idd...lime groen ook erg leuk
In mijn album staan nog wat foto's van de babykamer met rood, wit en zilver al is het ondertussen wel wat veranderd. Wij wisten ook niet wat we zouden krijgen, het is een jongen.
Leuk Jo! Melanne, dat verschoningskussen is van Jollein, is wel een bekender merk. Weet zo niet waar ze het hebben. Google anders even