wij hebben ook onze accesoires met lime en turqoise de meubels en de muur zijn bruin (hout) en gebroken wit
geel/goudachtig misschien? Kijk eens op google afbeeldingen en typ lime groen, dan komen er veel kleurcombinaties! hard Rose lijkt me eigenlijk ook wel heel mooi!
Hard roze is leuk, maar lijkt me wel vrij heftig in de woonkamer... Ik zou paars, aquablauw of (donker)turqoise doen!
ik vind het lastig want als ik naar deze foto's kijk vind ik roze of oranje wel weer heel mooi. Beiden zijin niet mijn smaak maar de combinaties hebben wel wat.. Bekijk bijlage 255647 Bekijk bijlage 255649
Wij hebben hier in de gang 1,5 lime-groene muur, 2 witte muren en de deuren/posten zijn een donkergrijze tint.
Voornamelijk andere felle kleuren; -Turquoise -Fuchsia -Oranje Je zou ook een muur daarbij muisgrijs kunnen verfen zodat het toch wat rustigere oogt, dat hebben wij ook en persoonlijk vind ik dat ook erg chique. Veel succes .
ik zou de muren zowieso niet in een felle kleur schilderen (tenzij het een kinderkamer is) ik zou dat heel snel zat worden, ik houd de felle kleurtjes dus alleen in de accesoires
In de woonkamer zou ik er grijs bij doen, hooguit turquoise. In slaap/kinderkamer vind ik het met fuchsia ook wel leuk. Maar dat zou ik in een woonkamer dus nooit doen. Oranje zou ik zelf nooit in mijn huis willen (alleen tijdens het EK of koninginnedag )
ik vind alles mooi! Lime wit grijs Lime turqoise (maar meer voor badkamer) Lime paars (had ik op de slaapkamer) Lime zand Lime Fuchsia! ook mooi fris. Lime oranje vind ik persoonlijk flets. maar ik zou gewoon doen wat je zelf leuk vind.
Hier een felroze muur met lime en aqua accenten...ook rood en perzik...eigenlijk alles door elkaar hahaha, staat gewoon wel leuk!
Ik eigenlijk ook niet, maar 1 zo'n klein muurtje in een ruimte waar je niet continue bent, vind ik wel mooi En het staat leuk als je het volhangt met foto's! Hier in de woonkamer hebben we het wel rustig gehouden met zandkleur
ik vind het echt moeilijk om me er iets bij voor te stellen. Lime met paars heeft denk ik ook wel wat.. heeft iemand voor mij foto's of afbeeldingen? Ik ben nu erg benieuwd naar jullie woonkamer Antares!
is de baby kamer..had je begin topic verkeerd begrepen....hihi. Onze woonkamer is gewoon saai wit met allerlei kleuren meubels (zwart kersen donker hout en witte keuken) en een knalrode muur achter de keuken... Oke...ik ben geen held in combineren hahaha, maar het misstaat niet...... (kan en kon geen hele uitzet ineens kopen dus een mengelmoes van meubels uit een set ,en vervangingen zoals de eettafel en salon tafel...) Oh en onze box is blank eiken hout.......ghehehe en een witte bank (naja wit....af en toe is die wit als ik de kussens weer eens in de was gooi) maar nooit voor lang.......
hier had de jongste in haar slapkamer 3 grijze muren met paarse schijn en 1 lime muur , was prachtig! veel na-apers gehad. nieuwe eigenaars willen het ook niet wegdoen