Hallo meiden, Ik ben op zoek naar poppetjes van vroeger, zijn ongeveer 10 cm groot. De armen en benen kan je buigen dmv een scharniertje. Verder kan je de kleertjes uit doen door deze eraf te halen. In elk kledingstuk zit een uitsnede zeg maar. Ook kan je haren eraf halen en vervangen voor andere haren. Alles is trouwens van plastic, de kleding en haren enz. Losse schoentjes erbij en tja wat nog meer?! Ik zag ze laatst bij een vriendin van me en vond ze zo leuk. Ze vertelde dat het van vroeger was maar ze wist de naam niet meer. Zij is ergens midden dertig misschien dat dat nog helpt? Kan iemand me helpen? Vond ze zo leuk om voor 5 dec te geven als ik ze kan vinden op mp of zo....
Nee die zijn het niet. Ik denk dat die ik bedoel echt ouder zijn. Jaren zeventig of begin tachtig denk ik.
Ja ik heb haar al geappt maar ik denk dat ze al op bed ligt. Wil het natuurlijk ook gewoon nu weten....
Polly pocket?! Je hebt kleine poppetjes en grote. De grote van 9,5cm heten Fashion Polly Pocket Polly Pocket speelgoed - Speelgoedbon.nl
Ja ik Denk dat die grotere het idd zijn! Thanks Ik ga meteen op zoek op mp. Fijn kan ik toch nog slapen vannacht Hahaha