Wat hebben jullie voor grote bloempotten op de vloer staan? Grijs op grijs lijkt me zo saai en ben ook niet echt dol op een kleurtje, dus ervaringen graag......hihi
Heb geen ervaring, maar ik hou van wit. Als je een kleurtje mooi vindt kun je ook fuchsia, limegroen, turqoise, paars of rood nemen. Ligt een beetje aan de rest van je meubels e.d. Bijna alles past bij grijs.
Nee, ik hou niet erg van kleur, daarom kwam ik eigenlijk alleen maar op grijs uit. RVS is inderdaad ook nog een idee, niet eens aan gedacht. Maar lijkt dat niet een beetje kil, of valt dat wel mee? En qua vingervlekken van kinderhandjes?
Sorry, had niet goed gelezen. Ik dacht dat er stond dat je van kleur hield hahaa. Donkerpaars/ wit/ zwart/ donkergrijs op lichtgrijze vloer of lichtgrijs op donkergrijze vloer?
Wit op grijs is ook erg mooi. Maar eigenlijk kan alles wel. Antraciet, zwart, heel donkerpaars/aubergine...
zwart paars of wit lijkt me wel mooi bij een grijze vloer. Hangt ook wel een beetje van je overige interieur af. Heb je veel donkere meubels, zou ik voor wit gaan.
We hebben nog maar net de vloer besteld en die moet nog gelegd worden, maar wij hebben nu vrij donkere potten en dat leek me somber, verder hebben we alles redelijk modern dus ik denk inderdaad dat het wit of heel lichtgrijs of misschien wel rvs gaat worden