We hebben m zojuist binnen gekregen. De witte. Nu hadden wij het groene zitje erbij gedaan (die overigens niet op t plaatje staat), omdat onze inrichting wit, grijs, zwart en als accentkleur lime groen is. Helaas is de kleur heel anders dan we dachten. Meer appelgroen. Staat dus echt niet mooi. Nu willen we m ruilen, maar wat kan t beste bij onze inrichting? Zwart of wit vinden we zo saai. De grijze verkopen ze niet.. Mijn vriend vindt de oranje mooi, maar geen idee of dat wel staat??? Haha wat een dilemma
Oranje staat leuk bij groen hoor. Ik heb een keer bij "show je babykamer" een hele babykamer gezien van lime met oranje, en als wij ooit een jongetje mogen krijgen worden dat de accentkleuren. Super vrolijk!
Wij hebben precies dezelfde stoel en ook precies dezelfde inrichting. Het klopt dat de kleur niet helemaal matcht, maar het valt ons nu echt niet meer op. Moet ik wel zeggen dat de stoel niet bij een groene, maar bij een witte muur staat. Als je hem echt niet vindt kleuren, dan zou ik voor zilver gaan! Groetjes
Ik zou zowiezo niet voor een accentkleur gaan. D kinderstoel gaat hopenlijk lang mee en ik neem aan dat je de groene assesoires ooit een keer zal gaan verruilen voor een andere kleur. Ik vind zilver we;l erg mooi!
is de inrichting in de keuken ook met de accentkleur lime?! Wij hebben zelf voor rood gekozen, hebben dat als accentkleur in de keuken... maar de stoel staat nu even in de woonkamer te pronken! Deze is juist meer groen en oranje (niet eens in accentkleuren) maar vind het zelf niet hinderlijk, maar komt misschien ook wel juist omdat de kleur zo anders is. Zou zelf voor oranje gaan maar misschien is die fel blauwe ook mooi naast lime?! (en die kleur kan ook wel voor een meisje vind ik)