De denimversie...Niet die nieuwe Red, want dat onderstel vind ik echt lelijk. Maar de 2007 versie. Zie ook mijn album. En als aanvullende bekleding hebben we gekozen voor oranje fleece(kregen we er gratis bij).
Antraciet met rose ben nog steeds helemaal verliefd op mn karretje! oogstte op de jonge gezinnenbeurs ook veel bewonderende blikken
Antraciet met off-white Kreeg ook veel complimenten en blikken op de beurs En zelf... vind ik deze wagen onze beste baby-aankoop die we hebben gedaan! Heb een grijze voetenzak. Wilden eerst voor roze gaan. Maar toen dachten we; ja maar als we straks een jongen krijgen moeten we wellicht weer nieuwe kopen. Dus toch maar een grijze genomen. Vind de roze bekleding ook echt super. Misschien toch eens op marktplaats neuzen Iemand bleef wassen... heb ik tot nu toe geen last van. Was ik bang voor met off-white. Maar tot nu toe nog best schoon dus nog nooit gewassen. Lotte past nog in de bak dus buggy nog niet in gebruik hier. Groetjes!!
Antraciet met off-white. Geen problemen met vies, gaat goed schoon in wasmachine en blijft eigenlijk ook best schoon.
Antraciet basis met oranje bekleding. Ik wilde nog een nieuw setje erbij kopen, maar vond 110 euro echt te belachelijk voor woorden voor drie stukken stof. Dus ik heb de boel maar in de wasmachine gegooid en het is nu weer als nieuw voor mijn pasgeboren zoontje.
Dat komt nog Mijn dochter is inmiddels 15 maanden, zit wel in de buggy dus en eet nogal eens een krentebolletje ofzxo onderweg. Bovendien heeft ze nog weleens zwarte handjes van het spelen oid. Ik wil eigenlijk graag een rose canvas set erbij voor de wisseling maar vind t zo duur
Bugaboo Accessoires, Bugaboo, Kinderwagens | babytrader.eu Hier kost een canvas bekleding 90,00 ...scheelt toch weer wat
Antraciet + oranje. Wil de witte bekleding er nog bij hebben, en als het een meid is, roze natuurlijk
Basis beige/zand kleur canvas Misschien dat ik nu een extra, aanvullende set ga kopen maar ben er nog niet uit Mirre
de basis is bruin en aanvullende bekleding canvas en is roze, roze parasol en bruine voetenzak, had hiervoor een groene gecko met zwarte voetzen zak en groene parasol, was ik op uitgekeken maar deze roze verveeld me nog lang niet * lol *
Ik heb nu ook nog een set bright blue erbij gekocht. Kan ik lekker afwisselen met de off white. Want die zal wel vaak in de was liggen met een peutertje die aan de wagen zit.
Hier ook iemand met basis antraciet en off white aanvullend.. mooi he!! Wat hebben jullie voor tas erbij??