Chantal ik heb er een donkergrijze verzorgingtas bij. Maar die zal ik dit keer niet zoveel aan de wagen hebben hangen denk ik omdat mijn dochtertje op het stoeltje achter de wagen komt te zitten.
Hier een donkergrijze basis en de zilveren (limited edition) aanvullende bekleding. Geen voetenzak van bugaboo er bij maar uiteraard de zilverkleurige van Prenatal. Heb er echt al superveel leuke reacties opgehad.
Oooooh sembem, die zilveren is cool! (*gaat kwijlen*). Chantal, ik heb ook de basis antraciet met offwhite aanvullend. Ik heb er geen bugaboo-luiertas bij, maar een van Room Seven, een lekkere fleurige knalrode. Hij staat in m'n album.
Woow die zilveren is echt gaaf!!! Ik kwijl ook even mee Jammer dat die niet meer te koop is.. (wel fijn voor jou, ben je lekker orgineel)
Het was eind vorig jaar een limited edition bij Prenatal. Vind hem zelf ook nog helemaal fantastisch.
Heb hem zelf ook nog nooit ergens gezien, dus is inderdaad wel super origineel. Kwijlen jullie maar hoor, ik haal er wel weer een doekje overheen (of zet het parasolletje er boven hahaa.
Wij hebben de antraciet basis en off-white aanvullend. Ik vind het zelf super mooi en krijg er ook veel complimentjes over.
de vrouw van babydump vertelde ons dat de denimversie afgeeft!! als het bijv. regent enzo. Wij vonden hem ook mooi maar hebben hem daarom niet genomen..............