Welke kleur Bugaboo kiezen/hebben jullie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Doornroosje1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    #1 Doornroosje1987, 21 jan 2015
    Laatst bewerkt: 21 jan 2015
    Hoi meiden!

Ik vroeg me af welke kleur wandelwagen jullie kiezen/hebben, en dan eigenlijk specifiek van de Bugaboo kleuren.
    Wij verwachten een tweeling, een jongen en een meisje! :) :)

Wij twijfelen tussen de volgende kleuren (Bugaboo Donkey Twin) :
    Soft pink & Ice Blue
    - Deze vinden we eigenlijk het meest schattig voor onze kindjes!
    De kleur roze en blauw van deze vinden we ook erg mooi omdat ze zo zacht van kleur zijn. Mijn man moest er wel even aan wennen, hij vroeg zich even af of het niet raar is als hij als man zijnde achter een roze (voor de helft dan) wandelwagen loopt. Inmiddels is hij hier weer op teruggekomen omdat er tenslotte toch een meisje in ligt en hij deze zo leuk bij mij vindt passen.
    Nadeel is dat deze later wellicht wat moeilijker verkoopbaar is omdat ie niet neutraal van kleur is.

Petrol Blue
    - ze noemen het blauw, maar het is een groene tint als je het mij vraagt.
    Wij vinden dit ook een mooie kleur maar twijfelen of hij niet wat donker is en misschien toch iets meer jongensachtig is. Wat vinden jullie?

Off white
    - deze is natuurlijk het meest neutraal en vinden we ook mooi, alleen door de lichte kleur is deze ook wat meer besmettelijk denken we. En mijn man vindt deze ietwat saai.

De rode en zwarte vallen voor ons in ieder geval af omdat we niet zo van felle en hele donkere kleuren houden.

Het komt er eigenlijk op neer dat de roze/blauwe nu favoriet is, maar we het nog niet helemaal zeker weten.

Ik ben benieuwd waar jullie voor kiezen / hebben gekozen.
    En wat jullie zouden kiezen voor een jongen&meisje tweeling?

Alvast bedankt! :)
    Hieronder foto's waarop je de kleuren kunt zien.
    Of hier is het nog beter te zien:
    https://www.bugaboo.com/NL/nl_NL/strollers/create?sId=DKTWISTD

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,2 KB
      Weergaven:
      4
  2. Doornroosje1987

25 okt 2014
    593
    1
    0
    De Petrol Blue

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,3 KB
      Weergaven:
      387
  3. Doornroosje1987

25 okt 2014
    593
    1
    0
    En Off White.

Geen idee waarom ik ze niet in een bericht krijg..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,7 KB
      Weergaven:
      3
  4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik heb helemaal zwart en dan kan ik met de assecoires kleur brengen. Nu een jongen, misschien volgende x een meisje en hoef ik niet iets nieuws te kopen.

5. Doornroosje1987

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Das idd ook een slimme optie! Vooral bij eerste kindje.
    Wij hebben in principe geen plannen voor een derde kindje, maar mocht die toch komen dan kan de roze/blauwe Bugaboo worden omgebouwd tot een mono roze of blauw, dus wat de betreft geen issue voor ons.

6. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik heb de cameleon en had bij mijn zoontje antraciet/zwart en bij mijn dochter antraciet/soft pink. Ik ben nog steeds erg blij met die kleur. Vond het ook makkelijk te combineren met dekentjes. De petrol blue is moeilijk te combinerenmet dekentjes.

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Heb zelf de offwhite, die vind ik heel mooi. Verder van jou opties vind ik petrol blue het mooiste. Vind dat niet meer jongen dan meisje, maar dat is mijn mening :)

8. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik heb de offwhite trouwens 2e hands gekocht en is nog zo goed als nieuw! Zie er helemaal geen vlekken etc op. Dus met de besmettelijkheid zal het ook wel meevallen dan ;)

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik zou doen wat je t leukst vind. Die kapoen zijn los te koop en de donkey gewild. Ik zou me dus niet door de kleur van de kappen tegen houden om hem te kopen.

(Ik vind de crème zelf ook mooi, heb ik gehad op zandkleurige bugaboo. Nu hebben we de cameleon classic navy.)

10. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Onze bugaboo cameleon isgrijs, maar dat komt ook omdat ikde limited edition met de leren handgreep wilde dus dan is hij automatisch grijs.
    De voetenzak die we hebben gekocht is petrol blue.

11. Caatje1107

22 dec 2014
    40
    2
    8
    Ik zou voor de witte kap gaan, laatst zag ik een twin van bugaboo met een witte en zwarte kap. het bakje van de zwarte kap was wel weer wit. zag er ook leuk uit. Kan wel wat druk zijn.

Zelf ga ik denk ik voor de buffalo limited edition die in feb uit komt. Helaas hebben ze daar niet de donkey twin van...

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Ik wil de donkey in zwart-zand of zwart-off White.
    Dat lijkt mij het mooiste.. maar ik koop hem 2e hands.
    misschien dat ik nog een keer andere kappen koop / laat maken.
    Maar weet nog niet welk geslacht beeb is :)

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb zelf offwhite maar zou voor die baby roze en baby blauw gaan super leuk!!

14. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ik vind de combi roze/blauw veel te zoetsappig!
    petrol lijkt mij weer meer wat. En kan zeker bij de meisje!

15. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Wij gaan voor de petrol 😉 de off-white is voor ons niet praktisch 😊

16. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind van die opties de petrol het mooist. Maar zelf hebben we rood, eerst de cameleon met rood en nu de donkey. Erg blij mee, maar als je kiest wat jullie het mooist vinden, kun je geen foute keus maken!

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Petrol! Leuk :) Kan ook prima voor een meisje hoor. Hier drie meiden in een blauwe wagen gehad en nooit gekke gezichten gehad of vooroordeel dat er een jongende in zou liggen ;)

18. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Onze cameleon is zwart met zandkleurige kap. Ik vond deze ontzettend mooi en was ook praktisch aangezien wij het geslacht niet wisten;)

19. roosjedoosje

27 jul 2014
    67
    0
    0
    Amsterdam
    Wij hebben de Buffalo dark Khaki en ben erg tevreden over de kleur. geschikt voor zowel jongen als meisje, en ben zelf niet zo van de zoetsappige kleuren. Wel misschien lastig te combineren met andere kleuren, maar wij hebben veel in deze kleur of grijs of wit, dus voor ons geen probleem :)

Bijgevoegde bestanden:

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hadden de cameleon avenue voor ons eerste meisje.
    Met de komst van de tweede hebben we de bugaboo met zwart frame gekozen met lichtroze kappen. Zijn hier nog steeds super blij mee en mijn vriend vind het ook niet erg om erachter te lopen.
    Over de verkoop zou ik mij niet zo druk maken. Donkeys verkopen super goed op Mp met weinig verlies.

Deel Deze Pagina