Welke kleur Bugaboo kiezen/hebben jullie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Doornroosje1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik vind die roze & blauw heel leuk!!
    Erg zachte kleurtjes.. Mooi!

2. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb de bugaboo duo met ice blue bekleding, super mooie kleur!

3. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Bedankt allemaal voor jullie reacties :)

De meningen zijn wel verdeeld, maar voor alle kleuren is dan ook wat te zeggen!
    We gaan nog eens in de winkel kijken, maar naar alle waarschijnlijkheid gaat het de roze/blauwe worden!
    Idd wat zoetsappig, maar dat past wel bij ons ;)

We bedachten ons dat het bij zo'n dure aanschaf ook zonde is als je niet kiest wat je het allermooiste vindt.
    Dat is dus de roze/blauwe, zo schattig!
    En dan kan iedereen ook gelijk zien dat het een jongen&meisje tweeling is :)
    Hebben wij er 3/4 jaar veel plezier van en dan vertrouwen we er maar op dat er over een aantal jaar een stel is dat er hetzelfde over denkt en onze kinderwagen graag wil overkopen :)

4. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.526
    856
    113
    Voor een jongen/meisje tweeling vind ik roze/blauw heel leuk. Ik zag deze wagen in divorce. Voor meer kinderen heb je dan voor een jongen of een meisje sowieso bekleding.

5. Doornroosje1987

25 okt 2014
    593
    1
    0
    @februarimama
    Ik hoorde ook al van anderen dat de roze/blauwe in de serie Divorce zit idd. Ik kijk het nooit maar nu toch maar eens even teruggekeken en idd dat is hem, ook op tv ziet ie er mooi uit hihi :)

6. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Wij hebben grijs met off white nu 4 jaar later ziet het er nog steeds super uit (kan gewoon in wasmachine)
    Nu hebben we de knalroze bekleding bij vinden wij persoonlijk mooier dan de licht roze die je nu hebt.

7. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb de sahara. Ga m waarschijnlijk inruilen voor n donkey mono all black edition en dan ga k zeker weten wel voor de offwhite kapjes.

8. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ja ik dacht daar ook gelijk aan. Vond het een erg leuk zicht! Vind die blauwe kleur zoiezo erg mooi

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    En je kunt altijd nog andere kappen kopen voor erop.

Ik heb hier de donkey met off-white kappen.

10. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben Petrol Blue. En een meisje gekregen, maar ik vind dat totaal niet storend ofzo. Ik ben ook niet zo van het roze voor een meisje :)

11. Doornroosje1987

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Dat kan ook! Ieder z'n ding :)
    Ik hou zelf juist wel echt van lichtroze kleertjes voor een meisje en lichtblauw voor een jongentje, en mijn man vindt dat ook superleuk, vandaar ook de keuze voor de roze/lichtblauwe Bugaboo :)

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier twee meiden en vinden ook de petrol Blue het mooist... Twijfelen alleen nog een beetje of all black misschien meer 'gewild' is voor als we m later nog willen verkopen.

13. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Wij hebben de limited edition besteld , 3rd avenue, die grijse met donkerblsuwe binnenkant en idd leren duwstang

Wij krijgen een meisje maar ik wil juist niet dan een roze wandelwagen
    Vind t ook niet nodig om alles roze te hebben! Wel een hoop maar niet alles ;)

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    maar bugaboo is juist ideaal omdat je een nieuwe aanvullende bekleding koopt met een andere kleur!

vind licht roze en baby blauw ook echt leuk

vind persoonlijk die petrol blue niet mooi en zeker niet voor een meisje, als ik die zie lopen denk ik die hebben een jongetje erin liggen. heb zelf de offwhite want toen hadden ze alleen fel blauw en fel roze maar zodra we t geslacht weten koop ik ook een roze of blauwe kap

15. Doornroosje1987

25 okt 2014
    593
    1
    0
    #35 Doornroosje1987, 27 jan 2015
    Laatst bewerkt: 27 jan 2015
    Leuk!! En dat is idd ideaal aan de Bugaboo's.

Als het fel roze en fel blauw was zouden wij er ook niet voor gaan.. Hou niet van felle kleuren. Daarom ook zo blij dat ze nu juist een zachtroze en zachtblauwe hebben uitgebracht, mijn 2 lievelingskleuren:)

Toch zijn er ook veel mensen voorstander van de Petrol Blue valt me op, ook voor meisjes. Maar net als jij blijf ik de kleur voor mijn gevoel iets meer jongensachtig vinden, ook al kan ie ook voor meisjes.
    Lichtroze vinden we toch leuker voor een meisje, dus de lichtroze/lichtblauwe blijft de juiste keuze voor ons!

Ik vind het ook superschattig dat mensen dan gelijk kunnen zien dat het een jongen&meisje tweeling is:)

Eigenlijk wel is het wel goed dat de meningen zo verdeeld zijn, dat geeft ook aan dat ze allemaal goed doorverkoopbaar zijn later, voor ieder wat wils!!

Deel Deze Pagina