Welke kleur(en) krijgt jouw kerstboom dit jaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gezond, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik heb een echte neppert met zilver, groen en rood.

Mijn ouders hebben echt een hysterische boom met alle kleuren van de regenboog. eigenlijk vind ik dat veel leuker, maar ik heb geen zin om nieuwe ballen erbij te kopen.

ik ga de boom opzetten zodra ik hem gevonden en zodra ik zin heb. zal nog wel ff duren, alle kaartjes die ik heb gekregen voor Yelena's geboorte hangen ook nog steeds....en de slingers van mijn verjaardag in juli ook nog.....

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    paars , blauw , zilver en wit!
    Zelfde al vorig jaar!
    En een treinrailsje met een treintje er om heen voor de kids.. :)
    In de vensterbank een kerstdorp met allemaal lampjes..
    En verder weet ik niet meer wat er in de doos zit verstopt haha.

3. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    echt erg maar mijn boom die staat al. Ik heb maar een kleintje in verband met de honden. de kleuren zijn dit jaar hier Paars goud en zilver

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    onze boom wordt zilver met blauw zoals vorig jaar (nepboom)

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Haha, zooww dat is wel errug vroeg! (als het aan mij lag stond ie ook allang hoor, gezellig!)

@veraenroy... Gaaf zeg... hoe heb je de boom bevestigd aan de muur dan?

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ja, ik ben ook erg benieuwd hoe die boom vastzit aan de muur? Is het eem halve kersboom? Door midden gesneden zeg maar?

Dit jaar weer zwart/witte kerstballen, met grote witte vlinders, witte slingers. Had deze vorig jaar net nieuw gekocht, en had me ook écht in moeten houden want ik heb bij de Intartuin zulke mooie kertballen gezien! Echt een heeeeeeel mooi apart kleurtje groen. Schitterend!
    Deze gaan dus volgend jaar in de boom! (heb al toestemming van mijn vriend :) )

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Wij hebben ook dit jaar gewoon een kunstkerstboom met roze en wit en zilver erin erg leuk! Ga ook dit weekend lekker de boom op zetten wel gezellig met dit weer!

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Eindelijk de ruimte voor een echte kerstboom!

Alles wordt aangekleed, ben druk aan het verzamelen. de boom wordt zwart met zilver.

9. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Bij ons is het echt van alles wat..Ik heb roze en blauwe veiligheidsspelden met glitters erop om in de boom te hangen (gekocht in tuincentrum,soort kerstbal alleen dan in de vorm van een speld dus) en kerstballen in allerlei kleuren. En ik wil een echte boom geen nepper!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Alle kleuren van de regenboog, net als elk jaar. Ik krijg vaak wat voor in de boom van familie, sommige dingen heb ik al meer dan 10 jaar, dus dat vind ik altijd leuk om er weer in te hangen.
    Dit jaar geen kerstboom, mijn huis staat te koop en dat neemt teveel ruimte in beslag.

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Onze boom is bronskleurig.. Erg mooi... En ik heb nog een hele verzameling zilveren ballen, maar die zijn echt al 25 jaar oud denk ik... :)

Wat ik doe als ik op de kleur uitgekeken ben, is er een andere kleur bij zoeken en dan van die kleur elk jaar een paar nieuwe ballen kopen (of vragen aan de sint) Zo heb ik na een jaar of 2-3 weer een hele andere boom.

En als je bij de action, zeeman en dat soort winkles gaat kijken heb je vaak al veel ballen voor weinig geld en dan kan er nog eens van kleur gewisseld worden... Ik ben zelf erg van de effen ballen in mat en glans, dus dat is ook niet de duurste variant... Als ik soms bij het tuincentrum sta.. Pffftt... Wat zijn die krengen duur... :)

Edit: O ja, en teon wij 3 jaar geleden gingen verhuizen (op 24 december) was het eerste wat er naar binnen ging een kerstboom.. Weliswaar een kleintje, maar ik kan echt niet zonder boom... In ons oude huis had ik ook zo'n klein neppertje opgezet... Huis was toch nog niet verkocht, dus het kon nog wel even..

12. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Zilver en Rood

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    wit met klein beetje zilver

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Onze boom wordt weer behangen met een overdaad aan rode en goude ballen, vlinders, lametta, en parelkettingen. We hebben ook een nepboom, omdat ik van een echte bronchitis aanvallen krijg.

Ik moet alleen nog even verzinnen waar hij komt want de box staat waar hij normaal gesproken staat.

15. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Oze boom wordt brons/bruin met roze en wit. Met vlinders en andere rare dingen erin, zo min mogelijk ballen!

16. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Hier ook rood met goed :D

17. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Het is een kunstboom, maar dan zijn de achterste takken niet in de steel gestoken zeg maar. Dus je hebt dan een halve boom.
    Dan neme men een buisklem of 2
    En zet deze rondom de stam en bevestig hem zo aan de muur.
    En klaar is klara.

X Vera

18. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    O ja, en na de kerst hangt er een schilderij op om de gaatjes te bedekken, en het jaar erop gaat hij weer op dezelfde manier de muur op.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb zo'n halve boom in het foldertje gezien bij de leenbakker. had echt zo iets van he. maar nu het resultaat zie denk nou dat is erg leuk

onze boom is zwart met witte en fucia roze ballen
    en er onder heel veel cadeautjes

dus als nou straks me klein de sint gaat vieren ga ik denk maar nep cadeautjes doen

20. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    Ik vind het ook zo gezellig. We hebben nog geen kids dus ja waarom niet. Volgend jaar zal het er niet in zitten. We vieren dan onze eerste Sinterklaas met de kleine

Deel Deze Pagina