ik denk dat ik mijn zwarte en zilveren ballen dit jaar weer tevoorschijn haal. Ik heb ook nog rood en goud, maar die had ik er vorig jaar in dus nu maar weer iets anders.
Ik knip van mijn echte boom ook altijd een hoop takken af aan de achterkant zodat hij goed in de hoek past... Scheelt toch weer een hoop ruimte en aan de achterkant hang ik toch geen ballen...
Hier een kamerhoge kunstboom met wit, zilver, antraciet, zwart, brons en bruine versiering. Met mooie kaarslampjes, die erg makkelijk te verdelen zijn.
2 jaar terug eindelijk een (nep)boom gekocht met goud en paarse ballen omdat ik toen net oficieel het huis uit was, toen heb ik er niet veel aan gehad omdat mijn pa de 23ste dec overleed. Vorig jaar de boom niet neer gezet omdat we 19 dec de sleutel van ons nieuwe huis kregen. Dus dit jaar Komt de boom weer uit het stof en gaan de mooie goude en paarse ballen er weer in. En omdat we 2 poezen hebben zijn het plastic ballen.
Paars met zwart klinkt erg leuk! Dit jaar een boom met zilveren bronzen, gouden, en rode ballen.. Onderin voornamenlijk plastic ballen en natuurlijk andere deco dingetjes!
Eens kijken: paars, goud, wit en rood maar wel alles dof. Moet eens kijken naar wat andere ballen maar vind het een dure hobby
ik ga hem zaterdag op zetten. wie nog meer? en wij hebben ook altijd een kerst dorpje en ik heb een tafel met een la en een glas plaat en daar doe ik ook altijd kerst in. nu ligen er sinterklaas cadeautjes in
Vorig jaar had ik zwarte en witte ballen, dit jaar doe ik het eens anders...een boom vol vlinders! Geen idee of het eruit ziet hoor maar dat zien we dan wel weer hihi.
Ik wil graag paars, maar dan moet ik wel leuke spullen kunnen vinden. Misschien wel paars lint met witte ballen en sneeuw. Maar een bonte boom vind ik ook mooi.
Hier een mooie bonte boom met alle "ballen" , meestal figuurtjes, die ik maar bij elkaar kan vinden. Vroeger hadden we een saaie boom vond ik altijd en sinds ik samenwoon hebben we een gezellige bonte