Bouclé jas gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Typicalme, 25 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Hi dames,

Ik ben op zoek naar zo'n 'oversized bouclé-jas'. Zoals hieronder op de afbeelding. Ik zie ze ontzettend veel en vind ze super leuk! Maar ik kan ze bijna nergens vinden in de winkels of webwinkels. Weet iemand waar ik zo'n jas kan vinden?

Ik heb er 1 gevonden, bij de zara, daar is de afbeelding ook van. Verder nergens.
    Het is me ook niet helemaal duidelijk of het een winterjas is of een tussenjas/voorjaarsjas.. Als het een winterjas is verklaard dat natuurlijk wel waarom ik ze bijna nergens kan vinden :D

Alle tips zijn heel erg welkom!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,7 KB
      Weergaven:
      0
  2. louan

louan Niet meer actief

3. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Jaa die van de h&m heb ik inderdaad ook gezien, alleen hebben ze de grijze enkel nog in maat 44.. Anders was dat absoluut een goede optie geweest.

4. louan

louan Niet meer actief

Je kunt Mango, River Island, Topshop, Asos nog proberen. Die hebben meestal wel dat soort jassen. Vind ze ook leuk!!

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik heb er een paar maand geleden één bij takko gekocht in de sale. Mijne is inderdaad een tussen jas, prima voor dit weer.

6. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Wow Asos heeft heel veel jassen! :$ En inderdaad aardig wat van die modelletjes! Thanks voor de tip!!

Deel Deze Pagina