Vorig jaar was er ook een topic over. Vond ik wel leuk dus bij deze weer een nieuw topic... Wij hebben van het weekend aangifte gedaan, rond dezelfde tijd als vorig jaar. Toen hadden we begin mei het geld op de rekening. Eerst dachten we dat we alles ingevuld hadden en kregen we niks terug, dat leek me nogal vreemd, kwam mijn man het deel van de hypotheek tegen dat was hij vergeten in te vullen haha!
Ik heb helaas mijn eigen jaaropgave nog niet binnen. Maar met de gegevens die ik al wel heb, heb ik mijn aangifte al ingevuld. Ik vind het ook altijd fijn om hem snel de deur uit te doen!
ik moet nog op 1 jaaropgave wachtten en kan pas 1 maart het programma downloaden vind dat erg handig als al een deel van de gegevens zijn ingevuld Ben benieuwd wat ik dit jaar krijg denk niet veel deze keer
Mijn vriend heeft het ook al gedaan. Ik snap er geen bal van. Kan niet wachten tot we het geld hebben
wij missen nog 5 jaaropgaves ( 4 keer van een uitzendbureau en 1 keer van de gemeente van bijstand ) pfff en die zijn niet zo snel maar we hebben in ieder geval op het belastingkantoor een afspraak gemaakt volgende maand. hopelijk hebben we dan alles binnen !!! en hopelijk hebben we dan weer een smak met geld op onze spaarrekeningen staan !!!!
wij zijn nog bezig met de aangifte van vorig jaar, waar ergens een fout inzit wat ons 2000 euro kost dus met dit jaar zijn we nog niet bezig, mijn man heeft zijn jaaropgave ook nog niet.
Hier ook al aangifte gedaan. Expres in 2010 de voorlopige aangifte niet aangepast toen ik van 3 naar 4 dagen werken ging. Hebben meer belasting betaald in 2010 en krijgen nu dus een leuk bedrag terug
Wij laten het altijd doen, omdat we er niets van snappen met de hypotheek. We moeten alleen de woz-waarde nog hebben van de gemeente en dan kan het de deur uit. Dit kost ons trouwens niets....Lekker handig dus!
die zou je al lang in huis moeten hebben hoor... (als je er al eventjes woont). Die van 2011 krijg je binnenkort al in huis... met zo'n fijne acceptgiro. wij kunnen trouwens online bij de gemeente kijken naar de woz waarde
hier laten we het altijd doen maar heb de woz waarde van de gemeente nog niet binnen dus nog even wachten!!!
wij hebben de jaaropgaves ook nog niet ontvangen, en ik wacht tot 1 maart, ik heb ooit een fout gemaakt en die kan ik voorkomen door dat al in te laten vullen door het programma.... (bruto loon ipv loonheffing opgegeven, gevolg "even" 5300 terug betalen, nee viel niet op, had een raar jaar, veel kosten maf salaris etc etc)
Om de een of andere reden wacht ik ook altijd met invullen tot maart. Ik vind het invullen van de belastingaangifte altijd iets voor de maand maart blijkbaar..... Ik moet de onze doen en doe tevens altijd die van mijn ouders.
die heb je vorig jaar al gekregen. DIe heb je nodig voor je belastingaangifte. Die je dit jaar krijgt, is voor je aangifte 2011. hier nog druk bezig met het verwerken van aangiftes 2009, nog geen puf voor die van ons zelf.
ik wacht nog op de jaaropgaaf van vriendlief.. zouden wel niet veel terug krijgen, vorig jaar was het ook niet veel.. maar het is natuurlijk altijd mooi mee genomen!