Hoi! Ik wil morgen verf halen voor onze gang, deze is momenteel wit. Het liefst wil ik dat de gang aansluit bij onze woonkamer. Er ligt dezelfde vloer, de trap is wit met beige halve maantjes. Maar wat voor kleur zou ik de muren doen? Dit is onze woonkamer, deze stijl zet ik dus het liefst ook door in de gang. Bekijk bijlage 368834 Bekijk bijlage 368837
Mooi! Ik zou kiezen voor een zacht pastel kleurtje. Vind je kleur - Onze collecties - Flexa Flexa pure heeft echt super mooie kleurtjes!
Oud roze zat ik zelf ook al aan te denken, heb dit alleen ook al in de keuken. Ben bang dat het misschien te word. Het blauw/groen van het behang vind ik ook mooi, heb alleen nog niet echt een exacte kleur gevonden die het meest overeenkomt. Misschien maar eens kijken of ik nog een stukje behang over heb om mee te nemen naar de bouwmarkt.
Bij de laatste aflevering( afgelopen week) van eigen huis en tuin hebben ze een gang ook geverfd. Persoonlijk vondt ik dat een prachtige kleur! Zou ook erg mooi bij jullie stijl staan.
Wat een leuk romantisch huis heb je! Zou ik hier niet voor elkaar krijgen bij mijn mannetje hahaha...maar dat terzijde Ik zou denk ik in de gang ook veel licht willen dus misschien iets van gebroken wit of muisgrijs met oud roze?!
Zou vanavond de aflevering eens terug kijken brocante. Mowtom mijn man had ook zijn twijfels hoor maar nu de woonkamer bijna af is vind hij hey prachtig.
Ik zou kijken of je een kleur kan vinden die in het behng verwerkt zit. Zo'n blauw/groene tint. Wij zijn nu tussen zo'n blauwe kleur en oud roze aan het twijfelen voor in de woonkamer.. Vriend wilt blauw ik roze moeilijke keuzes..hihi
Wij hebben ook veel zacht roze met wit in huis. In de gang hebben we de kleur old Grey van flexa. Erg mooi ook icm het roze en wit.
Ik heb zelf ook oudgroene tinten met een pip behangetje en daarbij op de muur muisgrijs.. ik persoonlijk zou niet weer een dezelfde kleur gebruiken die je al in de keuken hebt. Maar dan is persoonlijk hé Vind het er wel erg gaaf uitzien bij je!!
Old grey vind ik inderdaad ook een mooie kleur, maar omdat de halve maantjes op de trap beige zijn weet ik niet of dat wel matcht.