haha verstandig ik heb vroeger toen ik een jaar of 2 was een kerstbal fijn geknepen, waardoor mijn duim openlag (als ik me moeder moet geloven had ik er dolle pret mee ook ) maargoed heb er een lidteken aan overgehouden dus wil zeker ook plastic ballen hebben haha XD
Dat viel wel mee... we wisten dat er niets "raars" in de tas zat dus ik dacht onmiddelijk aan die ballen Wat echt leuk was is het gezicht van de douanebeamte toen die uiteindelijk de ballen tevoorschijn zag komen.... Zo van... hebben jullie in Nederland geen ballen??
wij hebben sinds afgelopen jaar een groene boom., met 1 grote roze bal van mijn dochtertje erin, staat niet zo mooi, maar voor ons heel bijzonder
nou nou, heb genoeg voorbij zien komen iig maar lees ook genoeg bonte en hysterische bomen denk dat ik het gewoon bij mijn kleurtjes houd, ben toen 2 jaar terug letterlijk stad en land afgeweest voor die paarse ballen en slingers dus denk dat ik de moeite loon door hem dit jaar weer paars te doen bedankt voor alle reacties maar de rest is uiteraard ook welkom!!!!!!!!!!!!
Ik heb vooral veel (licht) gouden ballen. Daarnaast heb ik een serie rode ballen en een serie (licht) groene ballen. Afhankelijk van waar ik dat jaar zin in heb, vul ik goud aan met rood of groen. Ik heb geloof ik ook wel eens een boom met alleen goud gehad. Ik vind goud / groen / rood toch altijd de "echte" kerstkleuren. Maar misschien dat ik volgend jaar wel voor iets totaal anders ga. Dit is namelijk even het laatste jaar dat er glazen ballen in de boom gaan. Ik denk dat het dan wit & zilver wordt. Een beetje "sneeuw-look" lijkt me wel wat.
Ik heb heeeel veeel lichtjes in de boom en een paar honderd ballen in wit, zilver en doorzichtig glas. Kan niet wachten tot het 6 dec is....I Love Christmas.
Wij hebben dit jaar pas voor het eerst een boom (jaren daarvoor nooit zin in) maar we hebben alles wit en zilver!
ik heb een rood gouden boom gehad. toen een rood zwarte. en toen 2 jaar bronse boom. en ik ben er voor dit jaar ook eindelijk uit heb vanmorgen geshopt. en de ballen worden zwart/paars/zilver. mooie combi vind ik zelf. met 3 zilveren vogeltjes en 2 witte en 1 paarse roos zal eens zien hoe dat eruit gaat zien.