Wie herkent dit "probleem"? Ik wilde gaan kijken voor leuke schoenen voor de zomer, ik vind die lage soort ballerina's erg leuk, in het rood. Ik heb veel rode kleren en verder draag veel zwart, wat ook met rood gecombineerd kan worden. Maar wat blijkt nu, al die ballerina-achtige schoenen blijven niet zitten. Zodra ik mijn voet optil, stap ik uit de schoen! Mijn moeder was erbij en die had dat al verwacht zei ze. Vroeger moest ik speciale schoenen laten aanmeten omdat mijn voeten zo smal waren. En dat is het ook, aan de zijkant hou ik teveel ruimte over. Verder heb ik een normale maat 38 qua lengte. Dus ik zal toch schoenen met een bandje dat over mijn voet gaat moeten zoeken, grrr Vanmiddag weer een poging om toch wat leuks te vinden. Ik zag wel leuke maar die hebben hoge hakken en omdat ik in de zomer lekker met ons zoontje wil wandelen is dat niet zo handig. Wish me luck
Ballerina's zitten sowieso niet vaak echt top vind ik. Ik heb een paar behoorlijk prijzige thuis staan maar die blinken ook niet echt uit in comfort... Misschien zou je de ballerina's van Fred de la Bretoniere kunnen proberen, al weet ik niet of zij rode hebben.
Herkenbaar, ik draag in de zomer vaak rokken en daar vind ik ballerina's wel leuk onder staan, maar ik heb dus hetzelfde probleem. Ik stap eruit. Ik heb normaal maat 39, ik heb toen een maat 37 gekocht en daar stapte ik niet uit. Maar die zit toch echt te strak bij mijn tenen helaas.
Ik heb dat ook bijna altijd met ballerina's, maar ik heb toch hier en daar wel paren kunnen vinden diesel goed zitten, kwestie van echt goed zoeken en alles passen. Niet het meest chique merk, maar bij Bristol heb ik vooral weleens smallere exemplaren vandaan gehaald.
Ik heb elke zomer ballerina's in alle kleuren van de regenboog, de meeste koop ik voor een tientje of minder per paar en ze hebben altijd verschillende pasvormen. Ik vind ze heerlijk lopen. Maar gewoon op verschillende plaatsen passen en proberen.
Je hebt wel speciale hielgrips om in ballerina's te leggen, zodat ze beter aansluiten. Heel misschien werkt t bij jou..? Veel schoenenwinkels hebben ze wel. Gel hielgrips
Oh ja dit zijn echt handige dingen! Alleen heb ik liever geen gel maar gewoon suede... Ik gebruik ze wel eens bij pumps waar ik anders uit slip dus het zal bij ballerina's idd ook wel helpen Ik ga dan gewoon met m'n schoenen naar de schoenmaker en die plakt ze er meteen in
Ik zou je sowieso afraden nu schoenen te kopen zo laat in je zwangerschap. Door de hormonen zakken je voeten wat in en ws zul je ook aan het eind van de zwangerschap veel vocht gaan vasthouden daar. Als ik jou was zou ik, zeker met zulke schoenen wachten tot na je bevalling.
Ik heb helemaal rot voeten Ik heb brede voeten, een hoge wreef en ik moet ondersteuning hebben aan mijn enkels gevolg: ik kan nauwelijks leuke zomer schoenen vinden of nou ja in ieder geval die mij passen Veel succes met de zoektocht
Mee eens, ik heb na mijn bevalling een hele schoenmaat kleiner. De meeste vrouwen volgens mij een maat groter. Zonde als je nieuwe schoenen straks niet meer passen.
Mijn ervaring met ballerina's is gek genoeg dat de duurdere modellen voor geen meter zitten, en de goedkope wel.
Hier ook tegenovergestelde . Brede voeten en dan ook nog eens maat 42,5. Ook die leuke sandaaltjes kan ik nooit aan want kom ik niet in. Ik vind ze bij van haren altijd wel fijn.
Ik kan niet zonder de mocassins van Tod's in de zomer. Maar ja, wat is je budget? Deze zijn rond de 600