Kan iemand inschatten welke kleur groen dit is? Het is dus niet een normale donkergroen maar een beetje met grijs of bruin ofzo? Bekijk bijlage 711864 Bekijk bijlage 711865
Even gekeken op flexa, maar die tijm is iets te lichtgroen, en de puur tijm is te groen zeg maar, daar mis ik het grijzige. Op de site van flexa kan ik de kleur niet precies vinden! Balen.
Helaas niet, daar zit dan weer geen groen in. Het is een moeilijke kleur, het is een donkergroen met grijs, bruin en blauwtinten. Ben het nog niet tegengekomen op internet. Ik zie ook dat de kleur op de foto nu wat grijzer oogt dan op mijn tel! Maar het is dus geen grijs maar donkergroen. Wel fijn dat je mee zoekt
Je kunt eens in de kleurwaaier van little green kijken of van farrow and ball ik zou eerder gokken op de eerste voor een vergelijkbare kleur
Ik heb er een gevonden die ik misschien wel mooier vind! Toch meer groen dan op de foto. Bekijk bijlage 711876 Bekijk bijlage 711877
Moet er eigenlijk ook een leuk behangetje bij hebben voor één muur.... waar die kleur in zit. Wel een lichter behang, anders wordt het een donker hol. Dat is pas een zoektocht..
Wij hebben deze op de wand in onze hal, fantastische kleur. Ietsje lichter dan jouw voorbeeld little green - windmill lane hoef je overigens geen little green verf voor te kopen, maar kun je laten mengen bij de betere verf speciaalzaken https://pin.it/47HGzUl
@M061987: bij onze lokale bouwmarkt (en ik neem aan ook bij de bekendere ketens) kun je je telefoon (of stukje uit een tijdschrift bijv.) met daarop de juiste kleur meenemen. Ze scannen de kleur dan met een speciaal apparaatje, dat het weer omzet in een code. Die code voeren ze in op het paneel van de verfmengmachine et voilá, daar is de verf die je wil hebben Qua behang denk ik aan 'Adilah wit'. Weet alleen niet of het exact die kleur bevat. Zo niet en je houdt van dat type patroon, kom je met cookies vanzelf wel uit op beter passende behangetjes
Volgens mij is dit van het insta account van @juudithhome wellicht kan zij je verder helpen! edit: factory green van flexa
De kleur staat genoemd in de blog https://judith-huls.nl/stoere-boho-babykamer/ Tip: via Google lens of bixby de originele foto zoeken, meestal kom je dan via pinterest bij de foto op instagram uit. Zo vond ik deze ook heel snel.
Jullie zijn fantastisch!!!! Ik ga nu beide kleuren (de kleur die ik zo mooi vind (forest song) en de kleur van de foto (factory green) kopen in staaltje. Even kijken wat mooi staat op de muur. Helemaal geweldig ❤