https://www.fotobehang.com/vrolijke-jungle-dieren.html Denk dat dit ook erg mooi bij deze kleur is, en dan het groene ipv van de hele muur nee schilderen de halve muur.
t is een foto niet recht op de wand genomen. maar wij hebben dit icm Early dew van flexa. Maar dat donkere grijze groen zou hier ook prima bij passen !
Super leuk behang allebei, maar net te druk voor wat ik zoek. Tegen de muur waar het behang komt, komt de commode te staan met wat wandplankjes. Ik wil die muur dus heel rustig houden qua achtergrond.
Geen dank Wat nog een ander leuk idee is (al zeg ik het zelf) is de muur opsplitsen in 3 ongelijke delen (ervan uitgaande dat het een rechthoekige kamer is en één van de lange muren betreft én de commode niet in een hoek komt te staan). De volgende maten zijn even ter illustratie: links 1 m. geverfde muur, in het midden 1.50 m. behang waar de commode voor komt te staan en de wandplankjes hangen, rechts 1.75 m (in dezelfde kleur) geverfde muur. Als de commode wat meer aan de rechterkant komt te staan dan draai je de afmetingen gewoon om natuurlijk. De wandplankjes kun je exact in het behanggedeelte bevestigen. Wil je het nog net iets speelser, dan kun je één vd plankjes deels op het behang en deels op de geverfde muur bevestigen. Als je een idee wil hoe zoiets er in de praktijk uit ziet (maar dan met een bed ipv. commode, en zonder plankjes), dan mag je me PB-en en dan kan ik je een foto sturen.
Ik had de kleur van de foto gevonden, heb net een tester van Flexa op de muur gedaan, van die factory green. Maar hij is toch te grijs voor ons, we zoeken toch iets meer groen er doorheen. De forest song kon je niet in tester krijgen Dus ik ga weer alle tips even af!