Quarantaine pakket

Discussie in 'De lounge' gestart door Dubbelgeluk, 23 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.074
    12.030
    113
    Ik wil graag een quarantaine pakketje maken voor een gezin met een zoon van 11 die gek is op voetbal en een dochter van 9 die gek is op knutselen, kleuren, paarden.

Heeft iemand leuke tips en misschien ook een leuke tip voor een leuk gezinspel dat niet te duur is?

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Super leuk dat je dat maakt! Wij vonden het zo leuk en fijn als er iemand iets langs bracht.

Qua spelletjes die niet te duur zijn: keer op keer, qwixx, clever, regenwormen, saboteur, valse motten, qwirkle. 999games heeft echt veel van dit soort leuke spellen.

Verder voor zoon wellicht een mini tafelvoetbal? En voor dochter klinkt het alsof knutselspullen altijd goed zijn. Paarden scratch book?

Dubbelgeluk en owly vinden dit leuk.
  3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.301
    10.271
    113
    Wat een super leuk idee! Kaartspelletjes zijn meestal niet heel duur. Wij vonden sundae split leuk en sushi go.

Knutselen.
    Action des gips gieten paarden.
    Dikker papier en een aquarel setje( action)
    Action heeft tot vandaag een tekenbox in de aanbieding.

Voetbal geen verstand van maar weet dat de action een etui heeft van voetbal international geloof ik. Misschien dan met een tijdschrift?

Een bakset is ook leuk. Een Dr Oetker pakket waar ze samen wat lekkers mee kunnen maken zonder veel extra spullen.
    Zak chips, zakje snoepjes

Zakje thee van een thee winkel of zakje koffie.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.074
    12.030
    113
    Ik zie al goede ideeen! Bakset ga ik ook doen! Ik ga er trouwens 2 maken, helaas heeeeel veel besmettingen om mij heen, maar de leeftijden van die kinderen zijn want makkelijker/ herkenbaarder voor mij. Meer ideeën zijn welkom, het kan ook een algemeen topic worden.

5. Yvuna

Yvuna Actief lid

12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    Bij de action hadden ze pas een klein tafelvoetbalspel (voor op tafel te zetten) voor €7!

Dubbelgeluk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina