Wij zijn eruit welke kinderwagen we willen, een Joolz Day. Maar nu, de kleur... Er zijn verschillende series: joolz day earth, joolz day studio, joolz day tailor, joolz day quadro... en elke serie heeft ook nog zijn eigen kleuren. Mijn man heeft het liefst een zwarte, maar als ik iets anders kies vindt hij dat ook goed . En ik weet het niet! Het gaat nu een beetje tussen een earth en een tailor. Ik vind deze mooi: 1. Joolz day earth parrot blue met cognac kleurige stang en beugel. Bekijk bijlage 433682 maar mijn schoonzusje heeft deze ook al, alleen dan de geo. Vind ik toch misschien wel jammer om dan dezelfde kleur te hebben, maar aan de andere kant laat ik me ook niet tegenhouden als ik deze per se wil. Moeilijk. of 2. Joolz day tailor zwart met deep lake blue stang en beugel. Bekijk bijlage 433684 (Of eventueel in grijs) of 3. Joolz day tailor zwart met bruine stang en beugel. (Mag niet meer plaatjes bijvoegen dus vandaar een link sorry). Verder zijn er nog tal van andere kleuren - Earth serie - Grepen van de tailor serie en de kleuren wagens - Quadro serie - Studio serie in graphite, gris en noir Dus, nu de hamvraag: Welke heb jij of zou jij kiezen? Roept u maar .
De tailor vind ik persoonlijk erg veel schelen, 300 euro. Mijn keuze is daarom gevallen op de earth grey. Vind de studio grey ook erg mooi!
Persoonlijk vind ik de Turtle Green van de Earth Serie het mooiste, kun je altijd nog eens gebruiken voor een volgend kindje van het andere geslacht en ik hou sowieso van wat donkere kleuren
Wij hebben de studio noir. Maar het is echt persoonlijk. De zwarte met cognac kleurige handvaten is leuk. Maar de parrot blue is ook hartstikke leuk. Daar heb ik ook nog even over staan twijfelen.
Dank voor de reacties! Fijn dat jullie het allemaal zo duidelijk weten haha. Ik wou dat ik zo'n voorkeur had. Ik weet het nog steeds niet!
Ik heb uit de Day collectie antraciet. Bevalt me erg goed en is te combineren met alle kleuren dekens, lakens, luiertassen etc.