Wie heeft deze en hoe bevalt die? Ik ben in febr uitgerekend en wil de teddy uitvoering halen maar zou ik hem dan in oktober ook weer kunnen gebruiken (baby zal dan circa 8 maanden zijn) of past het dan al niet meer?
Ik wil ook de teddy uitvoering, ben eind januari uitgerekend. Denk dat het kindje er wel inpast zolang het in de maxi cosi past eigenlijk.. En anders is het zo doorverkocht. Zijn best gewild die koeka zakken
Ik heb de teddyvariant. Mijn dochter van 15 maanden slaapt nog heerlijk in de maxicosi in de voetenzak en heeft nog wat ruimte over. Gebruik hem dus nu zelf ook het tweede jaar. Erg tevreden!
Je hebt ook de buggy variant die iets langer is, daar kunnen ze dus langer in maar dan steekt er wel een flap uit de maxi cosi. Ik heb wel eens gehoord dat mensen die in de maxi cosi gebruiken. Ik heb zowel de buggy versie (in de reiswieg) en de gewone (in de maxi cosi) en ben er superblij mee.
Ligt een beetje eraan hoe warm het is. Vorig jaar toch zeker wel tot april. Als het al iets warmer is maar nog niet heel warm ligt je kind er ook lekker zacht in met de rits open. Daarbij is jou kindje wel iets jonger dan de mijne was in maart/april dus dan zal je de zak zeker nog gebruiken!