Ik kan niet meer inloggen bij de Rabobank met mijn mobiel. Als ik op internet naar de website ga staat er: De webpagina kan niet worden weergegeven. Net geprobeerd de Rabobank te bellen maar kreeg te horen dat het nummer niet in gebruik was.
Site en app Rabobank plat door storing | NUtech.nl - Technieuws voor iedereen Zoals ik het daar lees is het enkel internetbankieren..
Rabobank heeft sinds vanochtend 7.00 uur al een flinke storing (geen cyberaanval zeggen ze), computers, telefoons internetbankieren, app etc.. Ik ben ook benieuwd of ik nu kan pinnen in een winkel want ik sta op punt boodschappen te gaan doen.
Helemaal fijn, ik heb namelijk een webwinkel en ik krijg boze mailtjes van klanten die niet kunnen betalen. Maar ja, overmacht.
Heel vervelend mijn uitkering staat er dus ook nog niet op pfffff hoop dat de storing snel opgelost is
Ik probeerde net een big bus tour te boeken, maar kreeg inderdaad een melding dat de betaling niet werd goedgekeurd. Moet ik nou straks gewoon proberen opnieuw te boeken? Ik neem aan dat de boeking dan niet gelukt is.. Edit: heb de tickets binnen, dus het zal toch goed gegaan zijn