Ik zit er over na te denken om de muur achter onze bank te verven. Ik kan alleen niet uitvogelen welke kleur dit is. Iemand een idee?
Mooie kleur! Maar er is niks zo moeilijk als het bepalen van de kleur. Is zo afhankelijk van op welk moment van de dag de foto genomen is, lichtinval verandert de hele dag door. Ik heb Urban taupe in verschillende ruimtes en de kleur is letterlijk overal anders..
Adventurer van Little Greene zou het ook nog kunnen zijn. Beste tip is om van deze merken een proef potje op te vragen en een A3 te beschildereren en op je huidige muur te plakken. Desnoods aan meerdere kanten ivm lichtinval.
Het is Pure zijdemat Full Plum van Flexa. https://www.vtwonen.nl/styling/haal-de-herfst-naar-binnen-met-een-warm-kleurpalet~bd261bff Als je op de foto klikt dan staat het er onder.
Jaaa prachtige kleur is dit. Ik vind het om de foto wel wat bruiner ogen maar wel heel mooi. nu kan ik niet wachten tot het nieuwe huis haha. Onze toilet boven wordt ook in zo’n soort kleur geschilderd…
Oooohh mooie kleur!! Nu een bruine kleur op de muur. Was al op zoek naar wat anders. Dit is wel erg mooi.