Ter vergelijk. Even bedje verzet en 2 kapstokjes opgehangen. Veel beter zo, maar dus nu nog de kleur. Ik denk wat donkerder op de muren. En het kastje aan de andere kant waarvoor ik plakfolie wil op het blad.
Het is een hele koele tint, als je een warme tint kiest oogt het veel klusser. Ps: ik kan het niet laten om er iets van te zeggen. Weet je zeker dat je dat hemeltje laat hangen? Qua veiligheid voor kleine L.
Wel benieuwd welke kleur er op de muur zit hier. Vind hem mooi en ben ook in de fase dat ik overal kleuren moet gaan bepalen.
Iets terraroza achtigs! Heb nog tot woensdag haha. Dit weekend werd een beetje krap ivm Sint intocht en zwemlessen.
Is het oud groen. Zou daar niet zwart en goud bij passen? Ik zelf zou voor nu echt geen grondige make over doen. Maar je kan misschien wel mooie gouden lijstjes ophangen. Dat kan al een verschil maken. En uh je was klaar toch (steekt de tong uit)
Eens! Ik zou een warme beige tint op de muren doen en dan een accent in de kleur van de poef of de terra roze. Bijvoorbeeld zo’n vlak boven het dressoir zoals op de foto. Of 1 muur, of een halve of 1/3e van de muur.
Jep zijn alle kleuren hier in huis ook! Zeker! Haha het zit nou eenmaal in m’n hoofd. En JA ik ben klaar hoor. Ik zal morgen even kijken. Het is een corduroy (grof) poefje maar ik weet even niet meer uit mijn hoofd van welk merkje. Ik dacht Sissy Boy of Zara Home (kids) maar wel van een paar jaar geleden al. Ik had het poefje namelijk aanvankelijk gekocht voor op mijn eigen kamer. Ik ga medio volgende week verven en vind zo veel mooi. Bijvoorbeeld deze ook. Trouwens ik heb onderstaande kleur op het toilet boven (alle wanden en plafond) en die is ook zo godsgruwelijk mooi! Zoveel pigment! Ik zal morgen even een lijstje maken met opties!
Het is dat onze keuken al volledig Sulking Room Pink is (incl plafonds) anders had ik dat ook echt een optie gevonden!