Ik ga er dan hier ook alar vanuit dat het bruin gaat worden. Helaas. Ik had echt gehoopt op blauw, omdat ik ml zijn ogen zo mooi vind. Maar goed. 😆 niets aan te doen..
Bij de geboorte donkerblauw.. Nu lichtbruin met een donkergrijze dikke rand aan de buitenkant met lichtblond haar
Bij de geboorte al behoorlijk fel blauwe ogen. Ze zijn in de 1e maanden alleen nog iets luchter geworden tot ze nu nog iets feller zijn geworden. Vreemden spreken me vaak aan dat ze zulke mooie ogen heeft (valt ook op met lange donkere wimpers)
Zoon bij geboorte grijs/blauwe ogen. Iedereen was er van overtuigd dat het nog bruin ging worden. Ik (half Aziatisch) heb heel donker bruine ogen, m'n vriende groene. Nu ruim twee jaar later zijn ze nog steeds hartstikke blauw Dochter bij geboorte donker bruine ogen, net als ik, en dat zijn ze nog steeds (6 maanden)
Heel donkerblauw/grijs bij de geboorte en nu blauw. Wij hadden de stiekeme hoop op groene ogen, maar hij krijgt mijn oogkleur
Bij mijn eerste bij de geboorte zwart en nu nog steeds zwart Bij mijn tweede bij de geboorte lichtbruin en nu zwart
Ze begonnen allebei met blauw, bij m'n zoon werden ze langzaam bruin. M'n dochter heeft een tijdje gewisseld tussen blauw/groen/bruin, de kleur veranderde echt meerdere keren per dag. Inmiddels zijn ze héél donkerbruin, tegen zwart aan
donkerblauw bij de geboorte, en nu grijs (althans, nog steeds een mengelmoes maar grijs dekt de lading het beste)
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik lees dat de meeste donkerblauwe ogen tochwel licht blauw worden.
Bij ons ook blauw bij de geboorte en nu lichter blauw.... Pappa heeft blauwe ogen en mamma bruine dus wij waren erg benieuw wat het zou worden... Pappa's kleur heeft gewonnen alleen is de kleur van onze dochter veel mooier ....