Bij geboorte donker blauw Paar weken later kwam er bruin doorheen midden. Zijn iets meer bruiner door maar is nog steeds soort 2kleurige ogen. Soms zeggen mensen bruin, soms groen, soms blauw.
Geboren met hele donkerblauwe ogen, nu met vier maanden in het midden bruin, de rest nog donkerblauw.
Heel donkerblauw bij de geboorte. Bij de oudste werden ze na een maand of 6 bruin, dat zijn ze nu nog steeds. Bij de jongste waren ze met een paar weken donkerbruin geworden.
Bij de geboorte donkerblauw, met 6 maanden begin voorzichtig wat bruin zichtbaar te worden. Nu is hij 10 maanden en heeft hij twee bruine oogjes
Mijn dochter had diep zwart/bruine bij de geboorte, nu met bijna 6 maanden is het chocolade bruin. Wij hadden eigenlijk gehoopt op mijn kleur ogen (groen) omdat mijn dochter een "kwart"bloedje is (75% NL & 25% Antilliaans) dus dat vonden we wel mooi bij een licht tintje Maar ze is alsnog prachtig met haar grote bruine ogen!
Onze oudste had bij de geboorte licht blauwe ogen. Ze zijn inmiddels donker groen en lijken nog steeds donker te worden en steeds meer in bruin te veranderen. Onze jongste dochter is ook geboren met licht blauwe ogen en haar ogen zijn nog lichter geworden. In het midden zijn ze heel helder blauw met daar omheen een donker randje. Mijn ogen zijn bruin, die van mijn man grijsblauw.
Donkerblauw bij de geboorte. Nu één met hele lichte heldere blauwe ogen, en één "gewoon" blauwe ogen.. Ikzelf heb ook blauwe ogen, en mijn man heeft groene ogen. Ik denk dat het zo blijft, kan geen andere kleurtjes ontdekken.
Donkerblauw en ze worden steeds lichter. Ik heb bruin en vriend heeft blauw grijs. Mijn moeder heeft bruin en vader licht blauw. Bij mijn vriend heeft de hele familie blauwe ogen.
Mij dochtertje had een heel gek oogkleurtje. Donkerblauw/donkerbruin. Je kon je vinger er niet op leggen. Ze had zelfs even groenige ogen toen 3 maanden was. Nu heeft ze donkerbruine ogen. Net als mij. Vriend heeft groene ogen
Wauw! Heel mooi! Onze uk had bij de geboorte zeer donker blauwe ogen en nu nog steeds vrij donker. Ik had gelezen dat de kleur rond 3 jaar de vaste kleur is.
Mijn oudste vanaf de geboorte al bruin en dat is ook bruin gebleven. Mijn jongste vanaf de geboorte blauw en dat is nu een beetje blauw/groen/bruinig.. Op sommige foto's en in bepaald licht lijkt het bruin en anders weer groen/blauwig.. Ben benieuwd of dat zo blijft of niet.
Donkerblauw tegen het zwarte aan bij de geboorte. Nu tja nog steeds donkerblauw met donkergroen . Heel erg onduidelijk. Ogen zijn erg donker. Mijn vriend heeft blauwe ogen. Ikzelf groen met wat bruin