Aaaahhh ik word gek! Vandaag gaan shoppen voor de wintergarderobe voor me dochter. Nu zocht ik ook leuke wanten sjaal en muts. Nu is me opgevallen dat ze bijna nergens complete sets hebben van hetzelfde. En als ze het wel hebben is het niet mijn smaak. Heb nu bij H&M een muts en wantjes gekocht alleen kan ik er geen sjaal bij vinden. Is een sjaal noodzakelijk of kan ze ook zonder? En wie heeft wel een leuke set ergens gekocht of gezien?
Ik ben ook alle winkels af geweest. Hema krijgt nog meer binnen zei de verkoopster. Ik baal ervan dat bijna alles wat ik zie gemeleerd is en ik zoek effen fuchsia roze of licht roze... Sjaal wel nodig als ze in de winter in de wandelgangen zit als extra voor de hals. Ik laat mijn moeder weer haar best doen!
Klopt. Ik kon ook niet veel setjes vinden. Ik heb nu een sjaal van de Hema, en muts+wanten van de H&M, het blijft toch een beetje zoeken waar ze wel setjes hebben.
Ik denk niet dat je een sjaal nodig hebt.. ik heb hem vorig jaar nooit gebruikt.. ze hebben amper een nek waar die omheen kan als ze zo klein zijn.. ik zou proberen hem zo lang mogelijk in de bak te houden dat is lekker warm. .
Ik heb een kolsjaal. Super handig en geen gedoe. Vriendin heeft hem gebreid. (Ze maakt ze ook voor anderen overigens. curlpower) maar zulke shawls zijn ook te koop bij de zara. Anders marktplaats. En c&a heeft superveel sets online!
Ik zie dus mega veel handschoenen /wanten zonder touwtjes. Dat lijkt me zo onhandig dan raak je ze toch kwijt?
En de wanten (sorry breek even in) houden ze die uberhaupt wel aan als ze 2 zijn? Vorig jaar deed hij ze direct af namelijk.. Iemand ervaring?
Vorig jaar setje van prenatal. Nu nog op zoek voor dreumes. Wantjes nauwelijks gebruikt, bleven werkelijk geen twee tellen zitten, handjes dus maar lekker warm weggestopt in doek of bondolino tussen onze lichamen
ja en nee. Maar dan even heel cru: geen handschoenen is koude handen! Na een korte kennismaking met de sneeuw wilde mijn kereltje ze wel graag aan. Maar je hebt ook kinderen die het blijven weigeren. Zou wel echt voor wantjes gaan, niet voor die vingerhandschoenen. Zo'n gedoe om aan te krijgen als je kind niet wil meewerken.
Mijn moeder maakt ze op bestelling Bekijk bijlage 354049 Bekijk bijlage 354050 https://www.facebook.com/groups/hannekeslapjeskast
Haha heb jij die muts met strikje en wantjes met strikje? Barts heeft hele leuke dingen in complete setjes.